Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 vi skal levere inn argumenter på hvorfor man skal konformere seg kristent. trenger hjelp til å finne mest mulig argumenter til hvorfor man skal, bare posetive takk på forhånd Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha. Hvorfor poster du to av samme? Du kan komme med det jeg har foreslått i din forrige post, at det er fordi du får mer penger (nei, jeg konfirmerte meg ikke kristelig) :!: Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha. Hvorfor poster du to av samme?Du kan komme med det jeg har foreslått i din forrige post, at det er fordi du får mer penger (nei, jeg konfirmerte meg ikke kristelig) :!: tipper jeg for flere svar da.. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet du hva det kalles; SPAM. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet du hva det kalles; SPAM. so.. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor konfirmere (!) seg kristent.. - Tradisjon (de fleste vil heller gifte seg i kirken enn foran en dommer, og prinsippet er det samme her) - Spesielt eldre familiemedlemmer ser helst at du konfirmerer deg i kirken - Noen får flere penger Konfirmerte meg borgerlig. Lite aktuelt å døpe seg i en alder av 14. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke lov å dobbeltposte på forumet, dette inlegget vil nesten helt sikkert bli fjernet av en moderator. Dobbeltposter er bare irriterende og unødvendige. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 S to the p to the a to the m to the m to the e to the r! Du har fått mange svar i din første tråd om dette. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 S to the p to the a to the m to the m to the e to the r! lol Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Rapportert... wtf? Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Rapportert... wtf? Ja, siden det ikke er lov med dobbelpost av samme tråd. Les reglementet en gang til du Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Rapportert... wtf? Ja, siden det ikke er lov med dobbelpost av samme tråd. Les reglementet en gang til du hvorfor bryr du deg? vil du bare øddelegge? Lenke til kommentar
2cool Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Faen for noen tapere dere som absolutt må kommentere spam og dobbeltposting er. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Rapportert... wtf? Ja, siden det ikke er lov med dobbelpost av samme tråd. Les reglementet en gang til du fornøyd? de stengte den andre tråen! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Et av to: Fordi du er kristen. Fordi du er feig. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Rapportert... wtf? Ja, siden det ikke er lov med dobbelpost av samme tråd. Les reglementet en gang til du fornøyd? de stengte den andre tråen! Regler er til for å følges Nye argument for konfirmasjon i kirken: - Man lærer en del om kristendommen, som er en ganske vesentlig del av Norges historie. - Det kan virke mer samlende enn alternativet (man holder på lengre) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) - Man lærer en del om kristendommen, som er en ganske vesentlig del av Norges historie. Som at kristendommen ble presset frem med vold? Endret 5. oktober 2009 av PantZman Lenke til kommentar
mathos Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 - Man lærer en del om kristendommen, som er en ganske vesentlig del av Norges historie. Som at kristendommen ble presset frem med vold? Pussig nok; nei. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 noen som har noen flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg