Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Får ikke startet pc'en

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt deler hos mpx.no og fikk problemer da jeg satte sammen pc-en. Det virker som om det er problemer med strømforsyningen. Det kommer et rødt lys på skjermkortet . D1603 står det ved siden av lyset. Det skal vist nok stå for «shows External power connector B was removed». Jeg kjøpte først Asus Radeon HD 4870 1GB Skjermkort. Dette skjermkortet hadde også problemer.

Jeg får startet pc'en (alle vifter dundrer og går) men jeg ser ingenting på skjermen... ingenting...

Kan noen hjelpe meg å finne ut hva som er problemet?

Her er oppsettet:

Intel Core i7-920 Quad 2.66GHz CPU

Seagate Barracuda SATA2 1.5TB

Corsair TX 750W Strømforsyning

Antec Three Hundred Sort

Logitech Cordless Desktop MX 3200 Laser

Asus P6T SE X58 S-1366 Hovedkort

OCZ Gold XTC 6GB 1600MHz DDR3 KIT

Sapphire Radeon HD 4890 2GB Vapor-X

Dette ble postet av en kjenning for litt siden,og da kom spørsmålet om jeg hadde koblet strømforsnyningen riktig? 6+8 og det tror jeg jeg har gjort. Er det mulig å koble dette feil? Hvis ikke? er det noen som har peiling på hva problemet kan være?

Endret av brellj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette ble postet av en kjenning for litt siden,og da kom spørsmålet om jeg hadde koblet strømforsnyningen riktig? 6+8 og det tror jeg jeg har gjort. Er det mulig å koble dette feil?

Ja det er fullt ut mulig å koble feil. Du bør sjekke hvordan kablene er koblet til skjermkortet ditt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...