Gjest Razing punk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei, jeg heter Razing punk (ikke egentlig ) og er 16 år. Kom hit fra Russland og har bodd her i 11 år snart. Jeg hadde en kjedelig ferie, bortsett fra at jeg hengte og slengte litt rundt med venner. MEN!!!...denne ferien ble en av de mest spesielle. Før ferien drev morra mi å møtte en annen mor, men kunn fordi de ble kjent med hverandre i kirken eller no sånt. Og.....jeg fikk vite at den moren hadde en datter!. Jaja....tenkte jeg....samma det! Så det gikk lenge og jeg drev men mine daglige ting.(trening, styrke bl.a og gaming og mat + soving !! Hørte om noe sånn juleball, og (de bodde i nabobyen, 20 min med bil) og jeg hørte hun skulle komme så, jeg tenkte...siden ikke venna mine skulle komme (prisen var høyere enn kavring!!! dvs:dritdyrt!) så dreit jeg også idet! Men av grunn ant jeg ikke intereserte meg for henne, var at jeg ikke hadde sett henne enda og at jeg hørte at hun var sånn gullelev med superkarakterer og ingen venner nesten) (nazifylke!!!) så jeg tenkte.....er hun en sånn jente ingen liker av en eller annen grunn?? eller hva er det med henne? er hun stygg?? frekk??....så jeg gikk og grublet. Hun hadde hørt om meg fra morra mi, og ville gjerne se meg. men jeg er jo så #&!!§ sta at det ække mulig! Så på slutten av ferien ga jeg etter. "javel, så skal jeg bli med deg mor, så får vi se denne familien du skryter så inderlig av". Vi (jeg!) kjøpte henne en bok, siden hun og faren sin feiret bursdag den sommerdagen, og så dro vi dit. Jeg kom til huset, moren hadde jeg møtt før, og hun syntes jeg var en kjekk kar(ikke misforstå!! ) og så gikk jeg på balkongen og nøt utsikten til naboen (det var noen mullaer med ramadan eller et eller annet piss i huset ) MEN...plutselig kom HUN (jenta) inn på balkongen og hilste på meg!! jeg hadde ikke ord.....hun var nydelig!! ingen supermodell, men utrolig søt og sjarmerende jente!!! jeg misten alle ordene mine og ble nesten redd! så....var jeg der en stund,spiste og jeg prøvde hele tiden å vise at jeg ikke var desperat og bare "kulern" istedet. hun prøvde å sno seg vekk, men moren hennes dyttet meg på henne på en måte som gikk i virkning. som f.eks: "jeg går tur med hunden jeg" "ta Roman med deg da". Etter det første besøket var jeg i ekstase, ikke var bare jenta også russisk, men vi hadde masse til felles!! Jeg gikk med høyt hevet hode, var gladere enn vanlig, for jeg følte meg meget forelsket! Moren min rigte hennes og snakket som vanlig om "mødreting" og moren hennes fikk vite at jeg likte jenta godt og ville gjerne møte henne igjen. Dette gjorde intrykk tenker jeg! siden jeg ble jagd inn på rommet hennes da jeg ankomm!! vi så på film og koste oss, og vi gikk tur, og jeg fikk hennes nummer da! Men hun fortalte meg mye rart om fylket vi bodde i, og det fikk meg til å innse det jeg ikke brydde meg om! hvor jævlige folk er og hvor ille invadrere som ikke yter for samfunnet driver seg! Hun sa folk diskriminerte og var spydige av og til mot henne. Og fikk meg nesten til å koke av sinne.....hadde jeg vært der når de sa det..!!!!! da!!!!!! hadde det vært månelyst!!! !! Jeg følte hat og tenkte på hevn på de som gjorde jhenne uvel...men jeg tok til fornuft! jaja...hun er skolejente og liker å snakke om det.(hun går studiespesiliserende eller almenn) jeg hater skole men går almenn selv(vet ikke hvorfor ). På det tredje besøket møttes vi på kirken(er ikke noen super kristen, men tror på gud da) da la jeg merke hvordan hun ble imponert at jeg ventet på henne utenfor og særlig komplimentetne jeg ga og gir enda. og....da jeg gikk hjemmover så jeg at hun skulte på meg, liksom at hun stirret helt til jeg forsvant gata videre.....det er lit spesielt. 4.gangen vi møttes så vi på film, og jeg ga henne masse fine komplienter som hun nok en gang fniste og rødmet av. men så var det det 5.møtet da...... . Dette var på lørdag. Jeg dro til henne, for hun hadde flytte vekk til Asker....uheldigvis for meg . og..jeg måtte betale en høy sum for mange togbytter og jeg fant faktisk ut at jeg var togsyk!! så jeg kjøpte henne et fint skjerf og hun likte det veldig, og vi snakket hele dagen, sp en halv film og koste oss ved peisen.Men....denne gangen var hun annerledes....hun var litt unvikende fra meg.(noen ganger hold jeg armen rund skulderen hennes som før, men nå dro hun seg vekk) ogjeg var selv i elendig form,og noen ganger opplevde vi pinlig stillhet.så dro jeg hjemmover og lurte.....hva nå? så jeg tenkte å gjøre slik! neste gang skal jeg si henne hva jeg føler for henne slik at hun vet det, og ikke lurer noe mer. Og ikke får den pinlige stillheten igjen! Sånn!!!! nå har dere forum folk fått litt bakrunnsstoff!!!!!!! hva bør jeg gjøre?? råd? er åpen for det meste da... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hæ? Jeg klarer ikke forstå hva du egentlig lurer på? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Uhm what? Hvis du liker henne veldig godt så kan du jo si hva du føler for henne. Det er i det minste verdt et forsøk. Det verste som kan skje er vel at hun bare vil ha deg som venn. Du bør gjøre det når du føler deg klar for det, men ikke vent for lenge. Det fører bare til at du begynner å grue deg, og tenke over alt som kan skje. Er kanskje litt kjedelig å dra så langt for å høre hva hun føler. Men er kanskje den beste måten. Tar hun kontakt med deg? Vil hun at du skal komme på besøk osv? Eller er det bare du som styrer det hele? Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er dere forum politiet??!! det er det samma hva jeg skriver, men det er da forståelig. ok, hør her....nei, jeg styrer ikke hele greia. Hun spør selv og kontakter meg av pg til på telefon. Men.....noen ganger virker det om hun liksom.....vil ha deg nærme og noen ganger vil hun skyve deg vekk. Mer detaljer om siste møte? mer tips folkens..trenger råd! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror ikke du skal balansere hele greia på den ene dagen. Det kan hende hun hadde en dårlig dag. At noe har skjedd, som påvirket oppførskjelen hennes. Fortsett å prøve deg og legge inn aksjer, for de første møtene virket det jo som dere klikket bra. At en dag var litt kjip trenger ikke bety noe annet enn at hun hadde en dårlig dag. Noe alle har av og til. Du skal nok ikke legge alle følelsene dine på bordet etter som det skaper et enormt press på henne til å legge sitt på bordet. Noe som i mange tilfeller ender med at hun sier hun ser på deg som en venn, for å spare seg selv. Så fortsett å finne på ting med denne jenta, og fortsett med flørtingen. Prøv deg frem, og dra dette fremover. Den dagen hun ikke er intressert, kommer hun til å la deg få vite det, så inntil den dagen evt kommer kan du bare glemme den siste daten deres, og leve videre i lykken. Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 takk for rådene...dere er helmaks karer. Skal prøve....bare budsjettet holder. Har ikke jobb skjønner du! driver med skole samtidig. men takk skal dere ha.kom gjerne med flere råd. Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men jeg lurer litt....hun bor langt unna(ikke så langt, men nok!) og jeg langt uti potetland! Hva hvis det fungerer med et forhold, men....har hørt at slike avstandsforhold går rett i dass?! sant eller? Og jeg lurer på en ting. Jeg er smart, men langt ifra de smarte. Jeg er en praktiker og liker å praktisere med kropp og muskler. Hun er sånn sekser-elev nesten, og sånn....tror du hun heller faller for noen smartere folk. Eller?? jeg er i all fall lur... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Avstand forhold er vel forskjellig fra par til par, noen klarer det helt fint mens for andre så går det rett i dass. Så det er vel noe du selv må føle på om det vil funke o.l. Samme svar til det andre spm ditt, om hun heller ville gått for en 'smartere' person, siden jeg vil tro du merker det på henne, om hun trives godt med deg. Mine two cents hvertfall. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror at hun var utro mot han andre var fordi hun savnet intimitet noe han ikke kunne gi henne,hun savnet også forandring. Jeg tror det er best dere snakker ordentlig sammen face 2 face Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hæ? utro?? dette er ikke noe ekteskap mister! Men en forelskelse, og hva mener du helt konkret med face 2 face? Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 ok, men en siste ting da.....ehmmmm.. . jeg søkte her og der og skal få hjelp av en kompis til å søke en nice jobb. Da tror jeg budsjettet holder for en gooooooooood stund! Men....hvis ting klinger fint. og helt til klingen minker....har jeg runn til å tro at den vil klinge som vanlig senere? Hvis hun hadde en dårlig dag.....og? bør jeg vente og la den vanlige tinga gå? Uten at jeg kjører en sånn følelsesamtale? For å være heeeeeeeeeeelt aærlig, det ville vært surt om detta gikk i dass etter alle de penga jeg har brukt på det! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror det beste tipset jeg kan gi deg er; slapp av Jeg tror du legger fryktelig mye mening inn i en liten hendelse. Dama hadde kanskje bare en dårlig dag? Hvis det gjentar seg gang på gang, bør du kanskje spørre om det er noe som plager henne, og kanskje hun trenger noen å prate med? Hvis det ikke gjentar seg, så var det bare ikke hennes dag. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jaha? ok...flertallet sier den "dårlig dag greia" jaja..kanskje dere har rett....ok..da stopper jeg her med forumet. Takk for alt karer!! :!: Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hvor lenge er det siden dere begynte å henge sammen? Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hvor lenge er det siden dere begynte å henge sammen? siden slutten på sommerferien, og vi har sett hverandre ansikt til ansikt 5 ganger, men vi snakker som oftest masse på telefon(sms)...og..ho er ikke den digitale jenta da, selv om hun sjekker eposten og sånn......men er det noe viktig du skal vite eller spørre så kom med det, ellers stopper jeg her! Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 kanskje du skulle ha vasket deg under armene?, neida fra spøk til alvor så hender det jo at man kan få "kalle" føtter, gjerne ting har gått for fort eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tja...kalde føtter? hmmm....jeg har da varme føtter.skjønner ikke pongety ditt Mortis!! si det mer konkret! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Han mener at hun kanskje begynner å bli litt usikker på hva hun vil. Lenke til kommentar
Gjest Razing punk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Han mener at hun kanskje begynner å bli litt usikker på hva hun vil. Tja..jeg tror han mener noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå