GreenRay Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hei,har Du et tips til hva jeg bør ha med på/i denne kassa... eller kansje du bare vil si Hei? Uansett hva du vil skriv det her Resultatet hittil Endret 18. august 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva med å lage vinduet på siden? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Hva med å lage vinduet på siden? Kansje d.. Få se når jeg får planlagt litt mere! Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tror det hadde blitt bra Liker konseptet ditt, utrolig interessant, gleder meg til å se resulatatet Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hadde vært tøft om Skrue hang ut et lite vindu i toppen der, med muskedunderen sin. 2 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Tror det hadde blitt bra Liker konseptet ditt, utrolig interessant, gleder meg til å se resulatatet Fint du liker det, hadde vert litt gøy med en PC som skiller seg ut Hadde vært tøft om Skrue hang ut et lite vindu i toppen der, med muskedunderen sin. Det hadde vert utrolig kult, kansje litt vanskelig, men må prøves Endret 27. november 2009 av Donald95 Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja den kommer definitivt til å skille seg ut, bare tenk å ta med en pengebinge på lan Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ja den kommer definitivt til å skille seg ut, bare tenk å ta med en pengebinge på lan Skal en tur på LAN i April (MelhusLAN) Så kassa skal være ferdig til det! Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Søker sponsor Hei,har Du et tips til hva jeg bør ha med på/i denne kassa... eller kansje du bare vil si Hei?? Uansett hva du vil skriv det her Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass, så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger) Kan prøve og lage en rask paint skisse,a Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Søker sponsor Hei,har Du et tips til hva jeg bør ha med på/i denne kassa... eller kansje du bare vil si Hei?? Uansett hva du vil skriv det her Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass, så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger) Kan prøve og lage en rask paint skisse,a raskskisse.bmp Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass, så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger) Kan prøve og lage en rask paint skisse,a Så utrolig kult Dette må jeg prøve å få til! Har du/eller noen andre tips til hvor jeg kan få tak i en kjege av plexi?? Endret 2. desember 2009 av Donald95 Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass, så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger) Kan prøve og lage en rask paint skisse,a Så utrolig kult Dette må jeg prøve å få til! Har du/eller noen andre tips til hvor jeg kan få tak i en kjege av plexi?? Jeg tenkte at du kan jo for eksempel bli med faren din på jobb(hvis han jobber på verksted) og gjøre det der, det gjør jeg ivartfall. Men du kna skjære ut formen og varme det påå og bøye den til. Noe lignende sånn her. Du kan jo bruke et ark som et eksempel. DIGGER DÅRLIGE PAIN SKISSER^^ Det jeg menet med dette bildet er at du kan ta og dele en rund plexi bit i 3 og så ta og bøye den rundt. Endret 4. desember 2009 av Danielgr Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ser bra ut det her! Liker også konseptet ( Imponert Donald fan ) Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg kommer til å starte med byggingen etter jul, jeg er fortsatt i tegnefasen Målene kommer til å bli: 40x40x40 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Prosjektet blir utsatt til det blir litt varmere, det er iiis kaldt i "snekkerboden" :!: Endret 8. januar 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv Endret 14. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv Fint du liker prosjektet Satser på å starte i neste uke, eller neste helg... Må få handlet inn litt mdf før jeg kan starte :!: Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Genialt! Gleder meg til å se sluttresultatet! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det tok sin tid Håper neste update ikke er langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå