Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Er du lei av å spille mot AI-en eller tilfeldige utlendiger over LIVE? Da kan du legge ut gamertaget ditt her, avtale kamper med andre brukere fra forumet og prate løst rundt kampene deres i denne tråden her. Alle er velkommen til å delta, gammel som ung. Jeg håper alle klare å oppføre seg fint når man spiller sammen. Og husk på at "fair play" er det viktigste innen fotballen. Ønsker du å være med i en FIFA 10-club, kan du melde din interesse egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1157908 Førstepost vil også oppdateres med GT-ene som postes i tråden. Gamertagene er klikkbare og linker til xbox-profilen, slik at du lett kan legge til folk i vennelisten gjennom nettleseren. Bruk gjerne mygamercard.net for å legge ut gamertaget: Forumnick - Gamertag: TomHel - tomhel Sameboe - samebrothers kraftpapri - FrittgaendeEgg JokerHaulan - JokerHaulan DaDon - BaisOne Jefecito - Jefe2020 Hazzard - haz NO NiRaM - niram vinokourov1 - iGabby Larsemão - Larsemao Mutu - Mutu555 Ve75 - St Veeman Berbastic - mariuspn Ed Hunter - EspenN Catastrof - Kj3kkaz Noiz - ODST Noiz glx-rider - Elektroman LuckyNr7 - United2fast Cyclonia - Cyclonia ErlendRU - ErlendRU Smågal - aHeroyvering sTor - ribagorza Endret 6. oktober 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 GT: tomhel Bare legg meg til, spiller omtrent hver kveld. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) GT: FrittgaendeEgg Spiller som oftest om kvelden etter 19:00. Endret 1. oktober 2009 av kraftpapir Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Spiller stort sett hver kveld, med noen unntak pga jobb og kjæreste Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 GT: iGabby Trenger utfordringer (beklager om det oppfattes som skryt). Spilte som oftes på 09 med Real Betis (3 stjerner) og vant vel 87 kamper og rundt 14 tap. Er også veldig sosial i kampen, og syns det er kjekkest når man kan juble over mikrofon på mål osv,, Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan det lages en privat lobby for dette på Fifa10? slik at en kan møtes der? Hvis noen vil ha kamp, så legg meg til. St Veeman Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 GT: mariuspn Spiller hver kveld jeg og Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som er med på 1 kamp nå? GT: Larsemao Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det mulig å gjøre mer ting i arenaen nå? Slik som å sette opp en mur på frispark, osv? Tror jeg leste om det, men jeg greier ikke å finne det nå. tomhel, omkamp no? Spørst hva jeg finner på i kveld, gir en lyd om jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Nå er GT-ene listet opp i førsteposten. Jeg har oså linket dem til xbox.com-profilene deres, slik at dere enkelt kan legge hverandre til i vennelisten gjennom nettleseren. Dere må bare logge inn først... Bare si i fra om noen av linkene eller annet er feil, slik at det bli fikset. Endret 2. oktober 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som er med nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå