Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Årets Medlem 2009! [NOMINASJONSTRÅD] Frist: 13. november

Latias

Anbefalte innlegg

Med bare en fjerdel av året igjen, velger jeg å starte opp "Årets Medlem 2009".

Mange mener sikkert at "årets bruker" er en bedre betegnelse, men siden det het "årets medlem" i fjor, så kjører jeg med den tittelen i år også.

Meningen med tråden er ikke først og fremst å kåre en vinner, men å hedre brukere som har gjort en innsats for forumet. Grunnen til en tråd så tidlig, er at dere kan tenke godt gjennom hvem som fortjener en nominasjon. Kanskje vi får se et mer seriøst forum enn noen gang, bare fordi folk vil ha nominasjoner? :)

Trådene fra 2008:

Forbedringer fra 2008:

- Brukerne får selv bestemme hvordan systemet skal bli under avstemningen.

- Brukerne får mer tid til å nominere, og også mer tid til å stemme. Flere får muligheten til å si sin mening.

- Brukerne får nominere opp til fem personer hver. Dette for å unngå altfor mange nominasjoner.

- Vi blir ferdig med konkurransen før året er ferdig.

- Blir det puljer i avstemningen, så kommer jeg ikke til å dele opp på samme måte som i fjor. Det endte visst med at alle de "beste" kom i samme gruppe, og ble urettferdig for mange. Fikk massivt med kritikk for akkurat det der, så det kommer ikke til å skje denne gangen. :wee:

Regler:

- Det er ikke lov å nominere seg selv.

- Det er ikke lov å nominere samme person flere ganger. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende.

- Det er ikke lov å nominere et medlem som ikke har postet i 2009.

- Ta gjerne med begrunnelser!

- Ikke kom med poster som f.eks. "du nominerer meg, så nominerer jeg deg".

- Ikke nominer en annen person bare fordi h*n nominerte deg.

- Prøv å nominere noen som har gjort en innsats på forumet. Ikke bare fordi han er en kompis IRL, eller noe sånt.

- Fristen for å nominere er fredag 13. november 2009, kl. 21:00.

- Skriv brukernavnet på den du nominerer riktig!

- Link gjerne til brukerne du nominerer, slik at det blir lettere for meg når jeg setter opp avstemningen!

- Vanlige forumregler følges også i denne tråden.

Da er det bare å nominere i vei. Og som jeg skrev tidligere, dere bestemmer hva slags system vi skal ta i bruk under avstemningen. Er bare å komme med forslag til det, så setter jeg opp en poll om det i løpet av noen uker. :)

Nominerte brukere:

[GDI]Raptor

L4r5

The Prophet

Duffo

kakemot

Quakecry

tomsi42

Torbjørn T.

WheelMan

Egil

Simen1

Amanita Muscaria

Gunfreak

Datasmurf

fototim

Dorian Gray

Lord Britishface

Bjarne77

Nizzen

MSg

krikkert

clvn

bazukh

SeaLion

Harald Staff

Latias

fargoth

Nyhus

Bytex

Dotten

Kallileo

Svenni212000

olsen_st

Tom Waits for Alice

Touchdown

Ueland

Wikipedersen

Psilocybe

Shikaru

TSP

DJ_Dark

Jotun

tc47

Alastor

festen

KongKake

Lansky

brutal_mann

apegryn

Antall nominerte: 49

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nominerer de berre for å nominere, eller er det faktisk ein grunn til det?

Eg nominerer tomsi42. Fotoforumet ville ikkje vore det same utan han, noko alle som er innom der veit.

Såklart er det en grunn til det. Kjenner du ikke til kakemot og Quakecry? Har hjulpet meg masse med dataproblemer, de er så flinke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...