Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Med bare en fjerdel av året igjen, velger jeg å starte opp "Årets Medlem 2009". Mange mener sikkert at "årets bruker" er en bedre betegnelse, men siden det het "årets medlem" i fjor, så kjører jeg med den tittelen i år også. Meningen med tråden er ikke først og fremst å kåre en vinner, men å hedre brukere som har gjort en innsats for forumet. Grunnen til en tråd så tidlig, er at dere kan tenke godt gjennom hvem som fortjener en nominasjon. Kanskje vi får se et mer seriøst forum enn noen gang, bare fordi folk vil ha nominasjoner? Trådene fra 2008: Nominasjonstråd Avstemningstråd Semifinaler Finale Superfinale Forbedringer fra 2008: - Brukerne får selv bestemme hvordan systemet skal bli under avstemningen. - Brukerne får mer tid til å nominere, og også mer tid til å stemme. Flere får muligheten til å si sin mening. - Brukerne får nominere opp til fem personer hver. Dette for å unngå altfor mange nominasjoner. - Vi blir ferdig med konkurransen før året er ferdig. - Blir det puljer i avstemningen, så kommer jeg ikke til å dele opp på samme måte som i fjor. Det endte visst med at alle de "beste" kom i samme gruppe, og ble urettferdig for mange. Fikk massivt med kritikk for akkurat det der, så det kommer ikke til å skje denne gangen. Regler: - Det er ikke lov å nominere seg selv. - Det er ikke lov å nominere samme person flere ganger. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende. - Det er ikke lov å nominere et medlem som ikke har postet i 2009. - Ta gjerne med begrunnelser! - Ikke kom med poster som f.eks. "du nominerer meg, så nominerer jeg deg". - Ikke nominer en annen person bare fordi h*n nominerte deg. - Prøv å nominere noen som har gjort en innsats på forumet. Ikke bare fordi han er en kompis IRL, eller noe sånt. - Fristen for å nominere er fredag 13. november 2009, kl. 21:00. - Skriv brukernavnet på den du nominerer riktig! - Link gjerne til brukerne du nominerer, slik at det blir lettere for meg når jeg setter opp avstemningen! - Vanlige forumregler følges også i denne tråden. Da er det bare å nominere i vei. Og som jeg skrev tidligere, dere bestemmer hva slags system vi skal ta i bruk under avstemningen. Er bare å komme med forslag til det, så setter jeg opp en poll om det i løpet av noen uker. Nominerte brukere: [GDI]Raptor L4r5 The Prophet Duffo kakemot Quakecry tomsi42 Torbjørn T. WheelMan Egil Simen1 Amanita Muscaria Gunfreak Datasmurf fototim Dorian Gray Lord Britishface Bjarne77 Nizzen MSg krikkert clvn bazukh SeaLion Harald Staff Latias fargoth Nyhus Bytex Dotten Kallileo Svenni212000 olsen_st Tom Waits for Alice Touchdown Ueland Wikipedersen Psilocybe Shikaru TSP DJ_Dark Jotun tc47 Alastor festen KongKake Lansky brutal_mann apegryn Antall nominerte: 49 Endret 13. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Føler meg litt teit nå som påpeker skrivefeil i første svar, men men. "- Det er ikke lov å nominere et medlem som ikke har postet i 2008." skal vel være 2009 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Takker. Kopierte bare reglene fra fjorårets tråd. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg nominerer [GDI] Raptor. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) L4r5 lett, han må ha hjulpet utallige folk på forumet med all slags problemer, meg inkluderte flere ganger når jeg har postet som gjest. I tilegg har han lagd tråder om viktige temaer som Voldtekt og seksuelle overgrep. Endret 1. oktober 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg vil nominere The Prophet, han er helt fantastisk. Han har bidratt med mye rare ting. Endret 1. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg nominerer brukeren: Duffo Han er helt fantastisk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Du kan nok ikke nominere deg selv. Derfor gjør jeg det. Jeg nominerer: Duffo Han har bidratt med så mye at jeg holder på å spy, han er en helt fantastisk bruker. Endret 1. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, sant det. Du var på 2. plaassen min kakemot etter meg. Så jeg nominerer: kakemot. Han er vinduerlig. Han er smart, ærlig, morsom, flink, og veldig veldig smart. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg nominimerer Duffo! Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 oi, hehe, skal si. Takk takk man kan vel ikke nominere mer enn 1 person? Isåfall ville jeg nominert Quakecry også! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nominerer de berre for å nominere, eller er det faktisk ein grunn til det? Eg nominerer tomsi42. Fotoforumet ville ikkje vore det same utan han, noko alle som er innom der veit. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nominerer de berre for å nominere, eller er det faktisk ein grunn til det? Eg nominerer tomsi42. Fotoforumet ville ikkje vore det same utan han, noko alle som er innom der veit. Såklart er det en grunn til det. Kjenner du ikke til kakemot og Quakecry? Har hjulpet meg masse med dataproblemer, de er så flinke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Om du seier so, greit nok, det virka berre ikkje veldig seriøst. Men nok om det, no skal eg halde kjeft. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Om du seier so, greit nok, det virka berre ikkje veldig seriøst. Men nok om det, no skal eg halde kjeft. ååååååååååå nå må du slutte torbjørn go gutten før jeg nominerer deg!! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vil også nominere Torbjørn T., når jeg så nicket hans nå kjente jeg det igjen fra matte-assistansetråden, hvor han har hjulpet mange; meg selv inkludert. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Du kan nok ikke nominere deg selv.Derfor gjør jeg det. Jeg nominerer: Duffo Han har bidratt med så mye at jeg holder på å spy, han er en helt fantastisk bruker. Støtter denne, postene er jo helt fantastiske Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg nominerer: Wheelman og Egil! De gutta fortjener det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nominerer Simen1 for hans gode svar i Snedige ting du lurer på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vil nominere Amanita Muscaria, tidligere kjent som fluesopp. Likandes kar som kan svare deg på alt fra overklokking til tattovering. Samtidig som han står klar med noen trøstende ord om du skulle ha en dårlig dag. Han er heller ikke for god til å slå av en småprat om alt mellom himmel og jord heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg