Gå til innhold

AngelEyes, hva er det?


Mannen med ljåen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lett litt rundt på nettet, og finner ikke ut hva AngelEyes er.

De selger dem nå på Biltema.

 

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=136429

 

Er det blinklys, parklys, nærlys, fjernlys eller et femte alternativ? Når bruker man slike? Kan de brukes i en Peugeot 406, og hvilken grunn skulle jeg ha av å installere dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angel eyes er BMW sin type parkeringslys. Disse er formet som "øyer" rundt nær- og fjernlys. Som alle andre biler lyser disse så lenge tenninga på lyset er på.

 

Angel eyes lyser ikke opp veien, og de har heller ingen annen funksjon enn nettopp parkeringslys. Hvor du henter informasjonen din om at Biltema selger disse til biler som ikke er levert med dem, vet jeg ikke, men samtlige biler som er nevnt i tabellen er levert med angel eyes. Da kanskje i noe svakere versjoner basert på LED-pærer.

 

Så du kan gledelig slippe å kjøpe angel eyes til den franske baguette-bilen din :)

Endret av El Matador
Lenke til kommentar
Angel eyes er BMW sin type parkeringslys. Disse er formet som "øyer" rundt nær- og fjernlys. Som alle andre biler lyser disse så lenge tenninga på lyset er på.

 

Angel eyes lyser ikke opp veien, og de har heller ingen annen funksjon enn nettopp parkeringslys. Hvor du henter informasjonen din om at Biltema selger disse til biler som ikke er levert med dem, vet jeg ikke, men samtlige biler som er nevnt i tabellen er levert med angel eyes. Da kanskje i noe svakere versjoner basert på LED-pærer.

 

Så du kan gledelig slippe å kjøpe angel eyes til den franske baguette-bilen din :)

Skulle akkurat til å si d samme :p

 

Her har vi en 5-serie

 

post-122610-1254481218_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...