Ratleto Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Dette er tråden for bilder fra "treffet" den 26. og 27. september 2009, på hytta til familien til Sille. Hytta ligger i Meråker (mer info her). Treffet var koselig, med overnatting og greier. Været var vi dessverre ikke helt heldige med. Jeg fant etterhvert ut at vi hadde "oppholdsbyger", og ikke (regn)byge-opphold. Men vi hadde det koselig inne på hytta vi, med god mat (laget av min kone Marthe) og godt selskap - selv om vi ikke var flere enn 5 som overnattet. Fra dag 1: Under brua: Gjengen minus Marthe: Fra dag 2: Utsikten fra bittelitt nedenfor hytta: ... og 10 minutter senere da alle var klar for tur, så kom regnet ... : En bekk arela fotograferte veldig nøye: Her er arela veldig flink til å stå stille, for dette er et HDR-bilde: Leking med makro. En telysholder: Leking med makro. Litt annet utsnitt og de egentlige fargene telysholderen hadde: En flygende keramisk fugl: Endret 29. september 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Takk for fin helg. Det ble bilder både med og uten dråper på frontelementet. Fine høstfarger på fjellet Mye god blåbær og tyttebær var det også (NB dette er ikke tyttebær!) Sopp er godt, og Marthe ordnet snacks til oss. Tror imidlertid at hun overså denne, kanskje med vilje. 3 versjoner av bekk i sakte kino. Pastellvariant av underbrua bilde Et bilde som ble så godt som svart/hvitt, og har etterpå dratt litt i spakene. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kommer bilder fra oss også,- men er redd for at de blir litt forsinket. Årsak: Hentet meg komplett sett med mørkeromsutstyr i dag!!! Pris: kr. 0,- !!!! Lenke til kommentar
arela Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Aha - gratulerer Ikke så langt i fra ord til handling altså !!! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nydelige bilder Tor Atle og Are! Det ser ut som at dere hade en fin tur. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Takker Helena. Jepp, det var en fin tur, selv om det regnet mye. Jøss, Sille. Ikke verst. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Her kommer noen hurtigredigerte bilder fra meg også. Disse ble det spist en del av på turene (kan noen telle antall ringer som blitsen laget?): (Vivitar 90mm series 1 macro, Olympus om T-10 ringblits) Beviset på at Ratleto ikke bør få jobb som julenisse... (Det gikk bra altså,- ingen unger ble våte) Høstløv sett gjennom en oppskrapet Zeiss pancolar 50mm Utsikten ned mot sjøen fra stien oppover. Også zeiss pancolar Utsikten fra fjellet over hytta Peleng 8mm fisheye Lenke til kommentar
sirroald Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Morna folkens, Takker for en fin dag i Meråker. Legger ved noen bilder jeg knipset, vel ute i den "Meråkerikanske" periferi:) For flere bilder fra turen, sjekk www.flickr.com/photos/joachimroald Lenke til kommentar
sirroald Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Takk for fin helg.Det ble bilder både med og uten dråper på frontelementet. Fine høstfarger på fjellet Mye god blåbær og tyttebær var det også (NB dette er ikke tyttebær!) Sopp er godt, og Marthe ordnet snacks til oss. Tror imidlertid at hun overså denne, kanskje med vilje. 3 versjoner av bekk i sakte kino. Pastellvariant av underbrua bilde Et bilde som ble så godt som svart/hvitt, og har etterpå dratt litt i spakene. Nydelig karakter på 324050 og 324051:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå