Gå til innhold

Kommentarer - Silverstone TJ07 med vannkjøling.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer BTX.

Er null problem å snu kortet, og om uhellet skal være ute og det lekker fra CPU blokken så slipper du å gi skjermkortene dine en ufrivillig dusj.

Har selv et TJ 07 med 2 doble Mist radiatorer i bunn og en dobbel 92mm i bakkant.

Kjøling på NB, SB, CPU, GPU og 2xHDD, er helt vanvittig hva man får plass til inni dette kabinettet.

Lykke til med byggingen, jeg skal følge med! :)

Lenke til kommentar
EDIT; Det hadde du gjort. Bare jeg som glemte å trykke F5 ;)

Ser ut som et bra prosjekt! Følger med videre =)

Du påpekte vel "%20" tegnene som fucka opp hele innlegget, tenker jeg? Hehe ;D

Takk! Bare og komme med kontruktiv kritikk! :)

Jeg stemmer BTX.

Er null problem å snu kortet, og om uhellet skal være ute og det lekker fra CPU blokken så slipper du å gi skjermkortene dine en ufrivillig dusj.

Har selv et TJ 07 med 2 doble Mist radiatorer i bunn og en dobbel 92mm i bakkant.

Kjøling på NB, SB, CPU, GPU og 2xHDD, er helt vanvittig hva man får plass til inni dette kabinettet.

Lykke til med byggingen, jeg skal følge med! :)

Takk! Ja, da blir det vel BTX når du legger det frem slik. Er ganske enig i lekkasje-biten, pluss at jeg slipper og dra kabler rundt grafikkortene, det er jo også et stort pluss ettersom de ikke skal kjøles med vann.

Hørtes ut som en innteresant bygg, dePt! Kan du slenge opp noen bilder? Kanskje jeg får noen idèer og tips av deg.

Cheers!

Lenke til kommentar

Startet opp datan like før helgen og har tatt bilder, men nå finner jeg faen ikke igjen kabelen til kameraet og fruen presterte å vrake kortleseren min så jeg får de ikke over på datan. Skal se om jeg får lånt meg en kabel med en kompis elelr noe. Er et forferdelig rot inne i maskinen da. Hadde ikke tid til kabelorganisering, så jeg må nok rydde opp en dag :p

Lenke til kommentar

Ah, slik og forstå! :) Bare bruk den tiden du trenger, kommer til og være ganske lenge til jeg har alle deler jeg trenger. Når jeg får pakken fra coolbits myldrer det helt sikkrt med enda flere idèer på denne kanten etterhvert også ;)

Hvordan har du løst "problemet" med harddiskene?

Lenke til kommentar

Sorry dobbelpost, men; Er der noen som har peiling på toll? Hva er avgiftene? Jeg vet MVA is a bitch og ligger på 25%, men hva med resten av tollen? Håper det er noen "gurus" der ute. :)

For the record ble pakken fra danmark på rundt 2000NOK, betalt med VISA.

Lenke til kommentar
Toll gebyr er betaling for at noen andre skal tolle for deg. Posten tar vel 100,- noen tar ingenting og andre mer ;) Men rundt 100-lappen er en grei pekepinn

Okei, så staten tar ikke noe avgifter i gjennom det som kommer inn i landet? Er det noe jeg har missforstått nå? Føler meg en smule forvirret. :hm:

Om det du sier er at jeg ikke betaler noe mere enn for frakten igjennom tollen, så er vel det forståelig.. Er jo egentlig helt kurrant med 100 - 200 kr da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...