Kris Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Siden den forrige tråden var populær, her er: Fap free Oktober Så det du skal gjøre er å ikke få orgasme i hele Oktober. INGEN metoder for sex er lov, det er ikke sånn som den gamle tråden at sex er lov, men ikke lov å fappe. Skriv i tråden hvis du blir med, og hvis du ikke klarer mer sier du også fra. Så ser vi om noen klarer hele Oktober. De som er med: Kris Aleksmy! CypheroN The Prophet Carlgutt Cpt Mokko Tremolo bögfisk SoapyAsHell Mokado Stonemeister iKent krs1 LaCrouX Iskall Hormonella HammerBro Mr.Graves Mondania Fløyelsbøtte Quakecry Mynotir Molsterhead Heavy Sandwich HCG kakemot TomHel Anfall Gnålern Chancelor yoye666 Doppe Wuvahef Tanner Henrikenn Galiano : ) Bikkebakke Vegar(d) GrevenLight Swiffy Fox svelemoe vroomvroom007 Blåbær Neptun_ Shibiz bruno99 berserker Vertical^ Filosofem snusen Sattern Bruker_Wilhelm Overdox Joonaas Laland Erik1992 Eaan SCV Hedon Shocklez spillan Mchansern lars_era Ole-ThInK Costrato KK-f Johan231 Darkbuster Jo Are Merkwürdichliebe Grix frinder plaskedamm Nevnarion FVL ColdIce SaitekQ Applebee DJ_Dark Deluze Rangering: <24 timer: Kåt fjortiss ( ) (8 stk) LaCrouX krs1 Jo Are kakemot Mokko ColdIce Anfall Henrikenn 1-5 dager: Pingle (29 stk) Shibiz Costrato GrevenLight Mr.Graves HCG Applebee CypheroN svelemoe SoapyAsHell Neptun_ Iskall Gnålern Wuvahef Doppe Sattern The Prophet Grix Mynotir Merkwürdichliebe DJ_Dark SaitekQ Fløyelsbøtte Swiffy bögfisk Johan231 Cpt bruno99 Joonaas 6-8 dager: Passe bra (10stk) Vegar(d) Tanner SCV Aleksmy! berserker Eaan lars_era Deluze Hormonella vroomvroom007 9-12 dager: Bra (5 stk) Nevnarion plaskedamm Darkbuster Blåbær Shocklez 13-16 dager: Veldig bra (7stk) Mokado Tremolo Vertical^ spillan Fox HammerBro Quakecry 17-23 dager: Psykisk syk (3stk) Bruker_Wilhelm FVL Chancelor 24-30 dager: Tvangsinnleggelse på nærmeste psykiatriske avdeling (4stk) KK-f Kris Bikkebakke Heavy Sandwich 31 dager: Balls of steel 17/82 er igjen. Og ikke juks, da blir det ikke noe gøy Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vet du ikke hva ordet betyr? Se her:http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fap Endret 26. oktober 2009 av Kris Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er med nok en gang. Må gjøre det godt denne gangen. Blir hektisk 30. september for å si det slik Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er med igjen og denne gangen skal jeg klare det! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I'm in! Så burde vi ha noen klare regler i førsteposten denne gangen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva er poenget med å være med? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Selvdisiplin. Kanskje gode ide og gjøre klart om sex er lov eller ikke denne gangen? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kan vel melde meg på, men tviler på at jeg holder mer enn kanskje to dager. Jeg skjønner at du har kopiert den forrige tråden din, men endre fra September til Oktober kan du jo gjøre. Og gjerne litt flere regler? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 I'm in! Så burde vi ha noen klare regler i førsteposten denne gangen. Ingen sex i det hele tatt? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ser for meg at dette kan bli tidsbesparende. Så the heck, jeg er med. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Haha, jeg prøver igjen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg skjønner at du har kopiert den forrige tråden din, men endre fra September til Oktober kan du jo gjøre. Trodde jeg hadde gjort det alle steder, men hadde glemt en. Fikset Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kall det orgasm free oktober... så er vi ferdig med den saken Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kall det orgasm free oktober... så er vi ferdig med den saken Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skulle det ikke endres til orgasme fri oktober ? Da stiller alle likt, uansett om de har dame eller ei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tviler litt på at de som har dame gidder å være med men Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 da prøver vi igjen (om 5 dager). sign me up Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er med, regner med å toppe meg selv. Målet er det samme som forrige gang, være med blant de beste 75%. I tillegg vil jeg slå den forrige rekorden min på 16 dager. Går alt riktig så bra holder jeg ut hele oktober, inklusivt bursdagen min og Halloween, som blir festnacht. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå