Frigg33 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Spørsmål/tips/triks/kommentarer Arbeidslogg: "Midlertidig navnløst" Endret 28. september 2009 av KVTL Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 få tak i en stikksag, den kan kappe plexi glass, og trematreel slik at du får utformingene dine Stikk innom biltema for å kjøpe deg hullsag, og borr og knapper, og led belysning ( der er det billig ) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hentet fra den arbeidsloggen: få tak i en stikksag, den kan kappe plexi glass, og trematreel slik at du får utformingene dine Stikk innom biltema for å kjøpe deg hullsag, og borr og knapper, og led belysning ( der er det billig ) Takk for tips! En tur innom Biltema er aboslutt ikke en dårlig idè. Lurer på om vi ikke har en stikksag/hullsag i garasjen. Trematreel? Regner med du mente tremateriell Vet du hvor man får kjøpte plexiglass og hva det eventuelt koster? Endret 21. september 2009 av Oxaren Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 En tur innom Biltema er aboslutt ikke en dårlig idè. Lurer på om vi ikke har en stikksag/hullsag i garasjen. Trematreel? Regner med du mente tremateriell Vet du hvor man får kjøpte plexiglass og hva det eventuelt koster? Plexiglass fås kjøpt hos biltema, skal du ha større størrelse en de har der, må du belage deg på en tur til glass mester, de har kansje på bygg butikker (her er det nok også billigs ) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Til info: For å rydde opp i noe rot med rekkefølgen på innlegg, måtte jeg bruke en gammel testpost fra trådstarter. Derfor er førstepost fra 2006, mens resten fra 2009, dette var eneste måten å løse "problemet". MVH KVTL Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Til info: For å rydde opp i noe rot med rekkefølgen på innlegg, måtte jeg bruke en gammel testpost fra trådstarter. Derfor er førstepost fra 2006, mens resten fra 2009, dette var eneste måten å løse "problemet". MVH KVTL Det er greit.. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) om du trenger store mengder plexiglass/lexan så kan du jo alltids kjøpe en slik gulvplate som enn bruker på kontor (av den gjennomsiktige typen for bruk under stoler med hjul på). Dette mener jeg å huske at koster ca 300,- kr på IKEA og de er ganske store. dette er jo også gitt at du bor i nærheten av en IKEA da. Endret 11. oktober 2009 av __Rainmaker__ Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg vet hva du mener.. Men er ikke de litt mye bøyelig? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå