[Infected] Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Om du vil kommentere prosjektet, er det her det skal gjores... [ infected ] 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hærlig å se at ikke alle tar kabinettet så høytidlig. Synes det er stil over dette også Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Rått prosjekt! Kabinettet er jo ganske stygt, men det er rått også. Ser for meg at det der vil bråke? Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hærlig å se at ikke alle tar kabinettet så høytidlig.Synes det er stil over dette også Takk takk, godt aa se at ivertfall noen deler mitt syn paa det hele Rått prosjekt! Kabinettet er jo ganske stygt, men det er rått også. Ser for meg at det der vil bråke? Braakete ja, absolutt, men kaldt skal det bli! Endret 20. september 2009 av [Infected] Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ser bra ut er imponert over at du bryr deg fint lite om hvordan kabinettet ser ut, fortsett med det Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Liker den kabelløsningen din [infected]. Kanskje ikke noe jeg ville gjort selv, men for all del praktisk vil jeg tru.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvor får jeg tak i et sånt Gonzo-klistremerke? Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ser bra ut er imponert over at du bryr deg fint lite om hvordan kabinettet ser ut, fortsett med det Takk takk Liker den kabelløsningen din [infected]. Kanskje ikke noe jeg ville gjort selv, men for all del praktisk vil jeg tru.. Skulle funke bra den, haaper alt sammen er koblet riktig da Hvor får jeg tak i et sånt Gonzo-klistremerke? Fra den offisielle GonzoStore.com [infected] Endret 27. september 2009 av [Infected] Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg vet ikke om den måten du har "tweaket" eller "moddet" GPU kjølern på et helt etter boken.. men! selvfølgelig.. hvis det gir gode resultater er jo det egentlig ganske smart.. Hva er temp forskjellen før og etter "modden" ? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tøft prosjekt , har skikkelig old school preg over seg Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg vet ikke om den måten du har "tweaket" eller "moddet" GPU kjølern på et helt etter boken.. men! selvfølgelig.. hvis det gir gode resultater er jo det egentlig ganske smart.. Hva er temp forskjellen før og etter "modden" ? Vi faar se hvordan det funker, skulle lede varme bedre enn den gummmi klumpen som ble brukt opprinnelig, ivertfall i teorien Vi faar se naar jeg endelig booter, noe som skulle skje til helgen en gang.. Tøft prosjekt , har skikkelig old school preg over seg Ingenting galt med litt old school vel [infected] Endret 30. september 2009 av [Infected] Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer, pcen din er den styggeste jeg noen gang har sett :!: MEN, ja det er ett men. Du skal ha kudos for prosjektet og moddingen din. Utrolig bra att alle ikke skal ha det peneste kabinettet. det ser jo funksjonelt ut også Egentlig litt kult. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du må jo bruke kopper-mynter da! Foresten, digger måten alle de kablene er lagt opp, ser heftig bra ut ,må jeg si (: Lykke til videre, denne må jeg følge med på (: Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 jeg kan ikke se bildene Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du må jo bruke kopper-mynter da! Foresten, digger måten alle de kablene er lagt opp, ser heftig bra ut ,må jeg si (: Lykke til videre, denne må jeg følge med på (: Ble ikke saa stor suksess med de myntene, de var for hoye saa ble ikke stort med kontakt mellom GPU og ribben.. jeg kan ikke se bildene Ser ut til at kvoten min er brukt opp, og er 10 dager til den nullstilles ogsaa.., hmm, lurer paa hva jeg skal gjore med det.. [infected] Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kabinettet ditt blir egentlig ganske kult på en rar måte Hva gjør den pingvinen der? :!: Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvorfor kan du ikke skrive æøå? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fra: Bergen; Perth Han bor vel i Perth da, også har han nok ikke norsk tastatur der nede. Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Er projektet dødt ? Prosjektet er ikke dodt. Siste ukene har vaert oppgaver, eksamener, retting av oppgaver og saa videre.. saa har ikke hatt stort med fritid Om et par ukers tid, etter alle eksamener og saa videre er ferdig, blir det hjem til Norge for aa feire jul.. saa blir nok ikke stort med modding for januar en gang, desverre.. Mulig det blir noen videoer av prosjektet slik det staar naa, saa snart jeg har mulighet til lage det til Prosjektet er absolutt ikke dodt, bare paa pause [infected] Endret 8. november 2009 av [Infected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå