pululf Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei! For omtrent en måned siden begynte jeg med et nytt prosjekt. Målet mitt var å lage den mest detaljerte modellen jeg noen gang har laget. Valget falt på en Raptor 30 V2 R/C helikopter! Jeg kommer til å lage alle delene i den, slik at den blir ekstremt detaljert. Nå er jeg Ca. Halveis i modeleringen, men så kommer jo også teksturering og kanskje litt xpresso for å kunne animere den. Jeg har også en tråd borte på C4Dcafe.com, hvis noen har lyst til å ta en titt! Her er noen av mine favorittbilder fra arbeidsprosessen så langt: Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Ey pululf, du er sick... Har sett deg modellere før, og må si til meg selv, at hvis du fortsetter i dette nivået du nå er på, kommer du til å nå langt! Trust me! Edit: Benny Lava Endret 19. september 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Der runna du 1337 innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skulle akkurat til å si det samme. 1337 ! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Imponerende, som vanlig. EDIT: Et annet spørsmål: Er noen av modellene du har vist i Kreativitetstråden basert på tutorials? I så fall skulle jeg gjerne hatt en link! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Nei, beklager, koffeinkanin, ingen av bildene fra kreativitetstråden er fra tutorials... Men jeg fulgte mange tutorials da jeg begynte med 3D for omntrent 2 og et halvt år siden. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Dette fikk jeg laga i dag: Det er en del av halerotoren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da krever jeg en tutorial på hvordan du lagde den Coca-Cola flasken, her på forumet! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hehe, og hvordan mener du jeg skal få til det? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Nå begynner den å se ut som et helikopter! Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Bruk programmet Adobe Captivate og bare sett programmet på "record". Deretter lager du deg en Coca Cola flaske i C4D akkurat som før, men nå r du er ferdig stopper du recordinga i Captivate. Da har Captivate allerede rekket å lage en helt og fullverdig tutorial i flash som du kun trenger å legge ut! Lettere blir det ikke, du trenger bare å sette programmet på record, og stopp etter at du er ferdig! edit: Test (: akam_demo.zip Åpne ZIP fila, og åpne filene, dermed har du et eksempel på det jeg mente (: Endret 21. september 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
najzen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 tar av meg hatten..... Du har vel ikke tenkt på å begynne å mappe innefor online-spill ? : ) Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har også spurt han om det samme, men jeg fikk bare i svar om at det er vidt forskjellige aspekter innenfor modellering , CG og spill ellerno. Er ganske sikker på at du kan komme langt om 3D er noe du satser på. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ble ferdig med motoren i dag. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kommet lengre pululf? Venter på at du skal putte på textures jeg ^^ det som er interessant, da ser man også finishen og hvor bra hele greia kommer til å se ut. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Heisann folkens. Er nå nesten ferdig. Mangler bare Canopyen og alle ledningene! Så er det bare å gå i gang med å legge farger på den Lenke til kommentar
pululf Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Canopy er nå på. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er spent på en animasjon, jeg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Argh, animasjon, ja.... DET er lenge til, det. Er ikke en gang ferdig med modeleringen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå