Krisdoffer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei. Var ute i går kveld og prøvde å knipse noen bilder men enkel belysning. Jeg er ganske fornøyd med resultatet, men kunne jeg gjort noe bedre? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tatt det tidligere på dagen, nå ser alt mørkt ut og det er litt lys på deg og treet. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Takk for tilbakemelding. Poenget var å gjøre bildet mystisk og røft, men det er kanskje litt mørkt, ja. Hadde det fungert bedre med flere lyskilder? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 jeg tror det kanskje hadde sett bedre ut i sort/hvitt og litt tettere crop. Alternativt at du prøver samme oppsett i en litt annen setting, betong/grafitti i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Personlig liker jeg det best med litt rom. Men jeg skal forsøke på nytt i litt tøffere omgivelser. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nå er ikke jeg noen god fotograf, men jeg tror bilde kunne blitt bedre hvis vi kunne få se begge øynene dine. Ellers liker jeg bildet, ser også for meg grafitti osv i bakgrunnen. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Meget enkelt, men tøft lys på dette portrettet. Det gir en mystisk følelse til bildet. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 kunne med fordel kuttet bort 25% sort tomrom til høyre på bildet. kanskje kuttet bort litt svart tomrom nedentil og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå