b-i-m-m-e Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) komentartråden til kabinett modden min <3 Link til arbeidslogg << Clicky >> Her kan dere komme med respons på prosjektet og om du/dere vil sponse meg med ting. //Bimme Endret 18. oktober 2009 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hardcore vifter! Synes dog at du burde få gjort viftehullene enda litt rundere. Det er penere. Men spennende prosjekt, blitt fett å se mer. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 det er ikke noe vits i og lage hullene større er orginal plata jeg tok, bare satte den oppå antec'en sin orginale og sveiset i hop, pusset og sparklet //Bimme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei, ikke større, bare litt penere. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 det er noe veldig pent som det er syns nå jeg ble bedre enn jeg hadde forventet. Kan ta noen flere bilder i morgen tror jeg. Noen som har noe forslag til vifte kontroll ? noe ala reo bus thingy. viftene bro kobbles sammen, er 240volt's vifter. tanken min er og ta en 3 pins kontakt utgang fra en psu og sette bak. også ha en av og på bryter i fronten, men vil også ha en bryter foran til og styre styrken fra 0-100 % Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da ble det worklogg på deg også da Ser fram til dette prosjektet, stå på Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) takk <3 Ble worklogg her og ja. en liten update straks<3 Endret 22. september 2009 av bimme432 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Ny update ute ;D //bimme Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Blir morro detta ja ;D i gårkveld jobbet jeg med og sette inn en 3 pins kontakt thing fra en psu. ( strøm til viftene ) testet også viftene og det blir kaldt, bråkete og mye luft ;P skal vel lage en film når jeg har kommet til steget før lakkering. bimme Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Ny update ute. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1153488&hl= Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 er litt lite med komentarer her ;D Anyone ? kom med kritikk og positivtikk av noe slag ;D Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Venter på update i arbeidsloggen Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 hehe, ja det kommer en til uka tenker jeg. jeg venter på at microplex skal få inn sånn casemod list. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 har jobbet litt idag igjen, venter liksom bare på at microplex skal få inn list. skal se om jeg setter plexi i døra men da trenger jeg en link til noen som har plexi på 50*50. også er det noen spm , tips eller lignende ? fyr løs, trenger motivasjon og tips for og komme meg videre. vil ikke lakkere før noen sier noe lurt.... bimme Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 huff, er litt lat fortiden, men regner med at jeg gidder og fikse dv ting snart. Men hvor kan jeg få tak i plexi på 60*60 ell no ?? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Plexi fåes hos din lokale glassmester, men tror jeg ville gått for lexan, det skal ikke være så dyrt på en så liten flate. Gleder meg til å se mer av dette Endret 24. oktober 2009 av Joakimd Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 hmm, hvor er lokalt for meii.. hehe, blir vel en oslo tur snart igjen skal gjøre siste finpus før lakkering nå. også blir det og legge opp kabler'and shit. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Update. sjekk arbeidslogg folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå