World Of Warcraft Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hallo, Jeg fikk mail om at jeg kan hente en pakke på Posten idag fra Komplett, jeg så på min bestillingsside på komplett.no at Halo 3: ODST hadde blitt sendt, men ble litt overraska fordi jeg synes å huske at release date sto til 22 Sept (Står på Wikipedia). Kan det stemme at jeg får spillet 5 dager før release? 0,o Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da har du vært heldig ja Release er ikke før 22. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Wohooo! Gleder meg til jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 CDON shippet mitt i dag, har det på lørdag håper jeg. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Campaign var ganske annerledes fra de andre spillene. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Campaign var ganske annerledes fra de andre spillene. Hello, Captain Obvious. Mener ikke å være frekk, men det er på en måte en av de viktigste featurene og salgsargumentet til ODST . Det er derfor man kjøper spillet... Jeg har hørt dårlige rykter om grafikken, hva synes du om den? Endret 19. september 2009 av Master_Chef Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ODST ankom fra CDON i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 sitter her å banner for meg selv nå! skulle ønske jeg hadde bestilt det før. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det var en del kopier som ble solgt en måned før release i Frankrike. Lucky bastards. Heldigvis for dem som fikk det før release så slipper man å bli bannet om man viser Halo 3: ODST-aktivitet på xbox live før release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå