WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Innledning ..nå er det arbeids- og filserver som står for tur! Som annonsert i kommentartråden til mitt seneste eventyr (ta gjerne en titt, og legg igjen en kommentar) er den satt på pause grunnet pengemangel / andre prioriteringer. Jeg er som mange sikkert vet student, og holder for tiden på på VG2 Medier & Kommunikasjon ved Holmestrand videregående. Der har jeg tatt på meg et årsprosjekt som stort sett går ut på å ta gigantiske bilder, sy disse sammen, og rendre hele sullamitten. Etter å ha gjort et testforsøk (jada, jeg vet - det er mange skjeve skjøter. Det er ikke ferdig ) som tilsammen tok en tre-fire-fem timer å rendre tittet jeg på kontoen for å se om det lå noe til overs for å få fart på denne prosessen. ----- Som vanlig legger jeg med en liten godsak, en teaser som virkelig får små'n til å vibrere. Looks good, 'eh? Andrepost følger straks med full utstyrsliste, planer, også videre. ----- Kommentartråden finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1153382 ----- Oppdateringer: 17.08.2009: Utstyr og to-do liste Endret 17. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Første update!Utstyr og to-do lister! Hardware!CPU(er): 2x Intel E5520Hovedkort: ASUS Z8PE-D12XRAM: Crucial Ballistix (12 x 2 GB)Skjermkort: ATI Radeon HD 5870 Eyefinity[F]Lagring: 3x 500 GB RAID0[F]Kabinett: Qube CaseKjøling!Enn så lenge holder jeg meg til luftkjølingCPU: Nexus FLC-3000[F]NB/HK-blokk: StockGPU: Thermalright HR-03To-do list!- Fylles ut etterhvert[F] = Fikset = Under veis = Ikke ordnet / tenkt på endaKommentartråden finnes fortsatt her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1153382 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå