Ottesen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hei... Må nesten lage en tråd jeg, har spillet litt shift nå og lurer på om andre har samme mening som meg. Spillet får så mye skryt i diverse tester og dem sier at det er bra kjøremotor og at kjøringa er bra. Tror nesten jeg ikke har vært borte i verre jeg... Jeg skjønner ikke at nå i snart 2010 greier dem kun å lage noen spill som har realistisk og bra kjøring på. Tenker da hovedsaklig på Forza 2 og Live for speed. Dem har jo feilet på hvordan en bil oppfører seg, dem gamle nfs var jo i minste mer "arcane". Dette spillet skal jo ha kjøringen og kjøreopplevelser i fokus. Hva syntes dere om spillet ? ##Mod-edit: endret emnetittel## Endret 18. september 2009 av Camrot Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kjørefølelsen er jo det beste med hele spillet! Synes bilene oppfører seg veldig bra og gir en herlig fartsfølelse Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Ikke noe vondt ment, men da kan du umulig ha kjørt feks på bane før ? Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Need For Speed SHIFT - Det motsatte av GT5? (ikke på den måten) Dette er virkelig et spill å ta en titt på. Bare se denne traileren som et litet eksempel, vær så snill! Kommer garantert til å skaffe meg Logitech G25 ratt og nytt høyttaler anlegg, føler meg sikker... LINK: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-need-for/55938 Bare sånn hvis du har lyst til å kjøpe det; sjekk IGN og du burde klare å bestemme deg Så noen kommentarer? Har mest lyst til å diskutere hvor konge det blir! Endret 17. september 2009 av Tomam Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Sett en del på det og synes det ser veldig bra ut Om økonomien tillater det blir Shift et flott supplement til Forza GT5. edit: Oi, Sony-delen av forumet. Endret 17. september 2009 av uTukt Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Sett en del på det og synes det ser veldig bra ut Om økonomien tillater det blir Shift et flott supplement til Forza GT5. edit: Oi, Sony-delen av forumet. Ja min økonomi tillater det, men trenger fortsatt lappen Hvordan funker egentlig den pollen? er den der? =) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 De har ikke forsøkt å gjøre dette spillet så nær 100 % realistisk som mulig. Da hadde støtt fra seg mange potensielle kunder. Shift er en simulator som er "dummet ned" litt for å gjøre det tålelig for folk flest. Likevel sitter de igjen med et spill som gir både kjørefølelse og fartsfølelse. Sammenlignet med Grid, så er kjørefølelse og realisme helt ekstrem. Sammenlignet med LFS er det nok ikke helt der, men det har som sagt ikke vært meningen heller. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ikke noe vondt ment, men da kan du umulig ha kjørt feks på bane før ? Hvorfor skal alt være så jævla realistisk? Poenget er at det føles morro og gir en god følelse. Skal du ha realisme så kan du heller dra på en ordentlig bane Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 De har ikke forsøkt å gjøre dette spillet så nær 100 % realistisk som mulig. Da hadde støtt fra seg mange potensielle kunder. Shift er en simulator som er "dummet ned" litt for å gjøre det tålelig for folk flest. Likevel sitter de igjen med et spill som gir både kjørefølelse og fartsfølelse. Sammenlignet med Grid, så er kjørefølelse og realisme helt ekstrem. Sammenlignet med LFS er det nok ikke helt der, men det har som sagt ikke vært meningen heller. En simulator skal jo være så realistisk som mulig ? Det er jo litt av poenget med den. Jeg skjønner at dem lager det så folk flest kan spille det, men trenger jo ikke å lage det urealistisk forde. Dem gamle nfs var jo mer "arcane" aktig, mens det nye skal jo være mer fokusert på kjøreopplevelse... Jeg bare ser ikke helt hvordan noe kan være "en bra kjøreopplevelse" visst det er urealistisk ? Takker for svar forresten Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Ikke noe vondt ment, men da kan du umulig ha kjørt feks på bane før ? Hvorfor skal alt være så jævla realistisk? Poenget er at det føles morro og gir en god følelse. Skal du ha realisme så kan du heller dra på en ordentlig bane Når dem lager et spill som dem foukuserer på bra kjøreopplevelse bør det være realistisk. Iallefall så realistisk som mulig. Og ja, skal jeg ha mer realisme drar jeg på bane, noe som jeg veldig ofte gjør. Har dere 2 som svarte testet spillet ennå da ? Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vurderer dette sterkt selv. Det skal visst være mulig å kjøre hele Nordsløyfa. Siden GT4 plata er ødelagt, og at jeg ikke har ratt til Forza 2, så tror jeg at jeg kommer til å kjøpe dette spille bare for å kjøre Nürburgring med G25'n. Håper på en demo idag, men har lest at EA ikke slipper noe demo før spillet er released. Sikkert ett par uker til. Det som er sikkert, er at jeg ikke betaler 599.- for detta. Skal ta ei runde etter jobb for å se om noen har det for 399.-. Kikket (drammens området) på Lefdal 599.-, Gamestop 599.- eller 199.- ved innbytte av 2 spill.(drøyt). Skal se på Elkjøp, Spaceworld, Game og Coop OBS(alt samme senter). Skal gi en tilbakemeldig når jeg har vært der... Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har spilt dette spillet et par timer nå. Jeg må si at det står til mine forventninger. Føler at bilene har god fartsfølelse, det skjer hundre ting på en gang. Alt er knall Vet ikke hvordan settings dere kjører med. Men jeg har hvertfall på hard, alle hjelpemiddler slått av, manuell giring. Går som ei kule her ja! Kjempe artig spill, med kjempe hard motstand hvis du vil ha det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 To tråder med samme tema er flettet sammen. Da rekkefølgen av innleggene bestemmes av tidspunktet de ble postet, kan noen innlegg oppleves som usammenhengnede da de ikke lenger ligger i samme rekkefølge som før og. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det som er sikkert, er at jeg ikke betaler 599.- for detta. Skal ta ei runde etter jobb for å se om noen har det for 399.-. Kikket (drammens området) på Lefdal 599.-, Gamestop 599.- eller 199.- ved innbytte av 2 spill.(drøyt). Skal se på Elkjøp, Spaceworld, Game og Coop OBS(alt samme senter). Skal gi en tilbakemeldig når jeg har vært der... Ta deg en tur innom play.com der ligger det til 249,-. Kommer fra UK, rett i postkassa di, tollfritt. Laster ned en piratversjon av det nå for å prøve det før jeg evt. kjøper der.. Er så mange forskjellige meninger om det, men er det så bra som det ser ut som, er det virkelig lovende. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 En simulator skal jo være så realistisk som mulig ? Det er jo litt av poenget med den. Jeg skjønner at dem lager det så folk flest kan spille det, men trenger jo ikke å lage det urealistisk forde. Realisme er et stort pluss, men hovedpoenget vil alltid være underholdningsverdien. Hadde de gjort spillet så realistisk som mulig, da hadde nesten ingen giddet å spille det. Hva hadde vært poenget med det? Av de spillerne som liker kjøresimulatorer, så vil jeg tro at de aller fleste av dem vil like dette spillet også. Selv om det ikke er like realistisk som de mest hardcore simulatorene som finnes, så er det ikke for langt unna. Det er i hvert fall milevis unna arkadespill som tidligere titler i NFS-serie eller Grid. Jeg har forresten ikke prøvd å kjøre med traction control eller andre hjelpemidler, så jeg vet ikke om spillet føles annerledes da. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde de gjort spillet så realistisk som mulig, da hadde nesten ingen giddet å spille det. Hva hadde vært poenget med det? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde de gjort spillet så realistisk som mulig, da hadde nesten ingen giddet å spille det. Hva hadde vært poenget med det? Logisk, samtlige hardcore bilfans vil jo ha ett urealistisk bilspill. Eller hva? Da kan de heller spille Wipeout. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kan kjøpes for under 300,- her Lenke til kommentar
espenta Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Når de kaller det en simulator burde man i hvertfall ha muligheten til å velge en veldig realistisk modus. Jeg ønsker meg et spill med realismen til GTR-spillene og alle mulighetene til Gran Tourismo-spillene. Genialt å trimme og race-rigge vanlige biler, spesielt litt eldre 70- og 80-tallsbiler. Blir for fort lei av ren banekjøring. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Logisk, samtlige hardcore bilfans vil jo ha ett urealistisk bilspill. Eller hva? Da kan de heller spille Wipeout. Logisk, samtlige fans av NFS er hardcore bilfans. Eller hva? Slightly Mad har lagd et spill som appellerer til et bredt spekter av gamere. De som faller utenfor dette spekteret er talentløse folk som synes at kjøringen i Grid er utfordringene og den mest hardcore gruppen av simulatorfans som aldri blir fornøyde uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå