Gå til innhold

Satio, Iphone eller N97 eller noen andre

corsa91

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en telefon siden min gamle sony ericsson døde. Jeg vil kjøpe meg en telefon med touch men jeg vet ikke hvilken av de jeg bør velge. Jeg skal bruke den til WI-fi,musikk og kamera. Jeg liker å ta bilder og filme. Hvem av de bør jeg velge. Når kommer satioen og hva blir prisen. Finner ingen steder.

Jeg har hatt Samsung S8000 og den er elendig. Har ikke lyst på den pga den ikke klarer å spille fra youtube.

Om du vet om noen andre telefoner som er gode så tar jeg imot tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kikket på en review av satio beta-modell på youtube, der brukte testeren "bare" 9mpx oppløsning fordi den ga fullscreen 16:9, 12 mpx var 4:3 og gjorde at "søkervinduet" ble mindre.

Ok men bør jeg vente på Satioen eller Iphone eller noen andre. Skjekket Iphone 3GS og den er utsolgt i alle butikker.

Hva skal jeg gjøre

Lenke til kommentar
Kikket på en review av satio beta-modell på youtube, der brukte testeren "bare" 9mpx oppløsning fordi den ga fullscreen 16:9, 12 mpx var 4:3 og gjorde at "søkervinduet" ble mindre.

Ok men bør jeg vente på Satioen eller Iphone eller noen andre. Skjekket Iphone 3GS og den er utsolgt i alle butikker.

Hva skal jeg gjøre

????

Lenke til kommentar

Jeg har hatt iPhone tdiligere men nå eier jeg en N97 og en HTC Hero. Satio har jeg selvsagt ingen erfaring med, men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en HTC Hero. Den er jeg meget fornøyd med. Når det gjelder N97 så er også det en god telefon, men jeg synes den har en del bugs og persomlig synes jeg operativsystemet har gått litt ut på dato! "Men smaken er som baken" Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt iPhone tdiligere men nå eier jeg en N97 og en HTC Hero. Satio har jeg selvsagt ingen erfaring med, men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en HTC Hero. Den er jeg meget fornøyd med. Når det gjelder N97 så er også det en god telefon, men jeg synes den har en del bugs og persomlig synes jeg operativsystemet har gått litt ut på dato! "Men smaken er som baken" Lykke til ;-)

Er det bra kamera på Hero. Vil ha en med bra kamera. Det med N97 har jeg hørt litt.

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt igjen å forstå hvordan noen liker n97 så godt. Tastaturet er jo smått og knotete, og jeg synes hele telefonen har dårlig brukeropplevelse.

ok jeg er ikke avhengig av tastatur. Føler at dermed at N97 kan bli uaktuelt. Men hvordan er Satioen. Har hørt at det har vært i salg i noen spaceworld butikker. Hvordan er den?

Lenke til kommentar

Men du overså det siste jeg skrev med dårlig brukeopplevelse...Jeg ville valgt Satio fremfor n97 uten at jeg har prøvd Satio. Jeg føler liksom at det ikke kan bli stort værre enn n97. Den reagerer tregt og upresist på trykk, lang lastetid flere steder, er kronglete å bruke (krever alt for mange trykk og rotete).

Jeg har funnet en tekst som beskriver noe av hva jeg opplevde da jeg testet den: her ( Les alt og se begge videoene på linken, spesielt den nederste) Som testen her sier har den alt på papiret. Men telefoner er jo smak og behag.

Endret av program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...