corsa91 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg skal kjøpe meg en telefon siden min gamle sony ericsson døde. Jeg vil kjøpe meg en telefon med touch men jeg vet ikke hvilken av de jeg bør velge. Jeg skal bruke den til WI-fi,musikk og kamera. Jeg liker å ta bilder og filme. Hvem av de bør jeg velge. Når kommer satioen og hva blir prisen. Finner ingen steder. Jeg har hatt Samsung S8000 og den er elendig. Har ikke lyst på den pga den ikke klarer å spille fra youtube. Om du vet om noen andre telefoner som er gode så tar jeg imot tips. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 noen tips Lenke til kommentar
program Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg tror at Samsung Omnia HD eller Omnia II er perfekt for deg. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg ville enten gått for N97, Omnia HD eller Satio (hvis jeg kunne prøvd den først...) Har dessverre ikke hørt noe mer om Satio enda... Kommer jo litt an på hva du synes om designet på telefonen også... Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 ok har ikke lyst på Samsung pga det er dårlig rykte. Støtter ikke Wi fi gjennon D-link. Det er fortsatt ikke rettet. Svakhetene dems. Hvordan er N97? Har skjekket IPhone 3GS men den er jo tomt. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har en Omnia HD og en D-Link router og ingen problem med Wi-Fi. Største minuset er Samsungs utrolige utelatelse av oppdateringer til scandinavia, ellers er kameraet topp. N97 er jo greit om du vil ha full tastatur, men den har til gjengjeld svakere hardware enn HDen. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Rett over 5000 kr.Sjekk prisguide. Når kommer satioen og hva blir prisen. Finner ingen steder. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kikket på en review av satio beta-modell på youtube, der brukte testeren "bare" 9mpx oppløsning fordi den ga fullscreen 16:9, 12 mpx var 4:3 og gjorde at "søkervinduet" ble mindre. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Kikket på en review av satio beta-modell på youtube, der brukte testeren "bare" 9mpx oppløsning fordi den ga fullscreen 16:9, 12 mpx var 4:3 og gjorde at "søkervinduet" ble mindre. Ok men bør jeg vente på Satioen eller Iphone eller noen andre. Skjekket Iphone 3GS og den er utsolgt i alle butikker. Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Kikket på en review av satio beta-modell på youtube, der brukte testeren "bare" 9mpx oppløsning fordi den ga fullscreen 16:9, 12 mpx var 4:3 og gjorde at "søkervinduet" ble mindre. Ok men bør jeg vente på Satioen eller Iphone eller noen andre. Skjekket Iphone 3GS og den er utsolgt i alle butikker. Hva skal jeg gjøre ???? Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har hatt iPhone tdiligere men nå eier jeg en N97 og en HTC Hero. Satio har jeg selvsagt ingen erfaring med, men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en HTC Hero. Den er jeg meget fornøyd med. Når det gjelder N97 så er også det en god telefon, men jeg synes den har en del bugs og persomlig synes jeg operativsystemet har gått litt ut på dato! "Men smaken er som baken" Lykke til ;-) Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har hatt iPhone tdiligere men nå eier jeg en N97 og en HTC Hero. Satio har jeg selvsagt ingen erfaring med, men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en HTC Hero. Den er jeg meget fornøyd med. Når det gjelder N97 så er også det en god telefon, men jeg synes den har en del bugs og persomlig synes jeg operativsystemet har gått litt ut på dato! "Men smaken er som baken" Lykke til ;-) Er det bra kamera på Hero. Vil ha en med bra kamera. Det med N97 har jeg hørt litt. Lenke til kommentar
korp Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Satio skal visst komme ca. 7/10. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Satio skal visst komme ca. 7/10. ok men jeg skal kjøpe med netcom Flexitalk men hvor er det billigst Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Satio skal visst komme ca. 7/10. ok men jeg skal kjøpe med netcom Flexitalk men hvor er det billigst noen svar? Lenke til kommentar
josteinstabell Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg ville gått for nokia n97. veldig lett og forstå, og det skjer aldri noe feil med den. jippiiiiiiii Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har fortsatt igjen å forstå hvordan noen liker n97 så godt. Tastaturet er jo smått og knotete, og jeg synes hele telefonen har dårlig brukeropplevelse. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har fortsatt igjen å forstå hvordan noen liker n97 så godt. Tastaturet er jo smått og knotete, og jeg synes hele telefonen har dårlig brukeropplevelse. ok jeg er ikke avhengig av tastatur. Føler at dermed at N97 kan bli uaktuelt. Men hvordan er Satioen. Har hørt at det har vært i salg i noen spaceworld butikker. Hvordan er den? Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Men du overså det siste jeg skrev med dårlig brukeopplevelse...Jeg ville valgt Satio fremfor n97 uten at jeg har prøvd Satio. Jeg føler liksom at det ikke kan bli stort værre enn n97. Den reagerer tregt og upresist på trykk, lang lastetid flere steder, er kronglete å bruke (krever alt for mange trykk og rotete). Jeg har funnet en tekst som beskriver noe av hva jeg opplevde da jeg testet den: her ( Les alt og se begge videoene på linken, spesielt den nederste) Som testen her sier har den alt på papiret. Men telefoner er jo smak og behag. Endret 3. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 ok jeg tenker mest på spille av youtube filmer. Hadde litt tull med samsung tlf men har ikke hørt noe om sony. Har hørt at den har kommet ut i nettbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå