NothinDoin™ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Aldri bestemt meg for om jeg liker det eller ikke, men det er liksom noe med det :\ Hva syns dere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Aldri bestemt meg for om jeg liker det eller ikke, men det er liksom noe med det :\ Flott farge på himmelen? Jeg fikk ikke noe særlig ut av det bildet - synes skiduden blir for liten og reklameflagget for stort. Tom Endret 13. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kunne kanksje blitt brukt som reklame? Litt mer futt blir det hvis det følger litt snø med hopperen.. Vanskelig å gjøre noe med det i ettertid da Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hehe, skal be han ta med litt neste gang Ja ser nå at det ser ut som en scott reklame :!: Endret 14. september 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Snøen føles litt blå-grønnish. Kanskje en anelse my fargemetning Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 mm, har egentlig ikke redigert så mye på det. Ville ha fått snøen i en mer normal farge, tatt vekk de 2 trærene på høyresiden og tatt vekk intersport banderen. Men det for jeg ta en anna gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå