Ravusy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Noen som vet om denne komboen virker? Endret 6. september 2009 av Svedge Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er ganske så sikker på at den ikke funker, da du tvilsomt kan ha 2 forskjellige drivere instalert på PCen- Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har funket på Windows 7... Men ikke nå lenger. http://www.ngohq.com/graphic-cards/16223-n...is-present.html Nv vil tvinge deg til å ha NV skjermkort. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Synd det, kjører forresten Win7 Pro nå; men da får jeg sette Nvidia på boikottlisten min av kyniske og restriktive selskaper. Får håpe noen cracker driverne og fjerner sperra en dag.. [Løst] Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 skjønner nvidia godt jeg da. seff vil du ha teknologien for seg selv. de vil jo at du skal kjøpe nvidia kort for å bruke deres tenknologi ? høres ganske logisk ut for meg. men er bare å boikotte nvidia. men er jo du som taper på det i lengden, siden nvidia lager de beste grafikkkorta Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) skjønner nvidia godt jeg da. seff vil du ha teknologien for seg selv. de vil jo at du skal kjøpe nvidia kort for å bruke deres tenknologi ? Nettopp jeg hadde lyst til å gjøre, å bruke Cuda/PhysX teknologien på 8800 GTS kortet mitt som ligger og støver ned nå. Endret 8. september 2009 av Svedge Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 ja. men da sier det seg selv at du ikke kan ha ati kortet i pcen samtidig. tror ikke ferrari ville likt hvis noen hadde puttet en lada motor i bilen deres. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 ja. men da sier det seg selv at du ikke kan ha ati kortet i pcen samtidig. tror ikke ferrari ville likt hvis noen hadde puttet en lada motor i bilen deres. Det er DIN bil, du gjør hva faen enn du vil med den, om du hadde kjøpt en Ferrari og knatret den i veggen med fullt overlegg utenfor sjappa så kan ikke de sutre noe over det. Grunnen her er at Nvidia må lære seg kundebehandling, om jeg får slik behandling så handler du ikke mer hos dem, 68% av kundene som slutter å handle med ett selskap gjør dette fordi de er misfornøyd med måten de ble møtt på. Dessuten så har ikke Nvidia de beste skjermkortene heller, de går tunge tider imøte og med samtlige skandaler de har vært involvert i den siste tiden så gjør det ikke ryktet deres noe bedre heller. Vurderer selv å prioritere ATi ved neste innkjøp selv om Nv skulle komme ut på topp i ytelse, dette grunnet blant annet brikkenes levetid noe som er skremmende lavt hos Nvidia (Rundt 2 år etter 8800 serien og dømme, og feilen skal tydeligvis eksistere i senere kort også) Greit nok at vi har garanti her til lands, men jeg blir sittende igjen med å måtte betale frakt, og dette er sure penger vil jeg si i allefall. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 ja. men da sier det seg selv at du ikke kan ha ati kortet i pcen samtidig. tror ikke ferrari ville likt hvis noen hadde puttet en lada motor i bilen deres. Er da opp til meg hva jeg vil bruke mine skjerkort til og jo det er mulig, men Nvidia legger inn sperrer for det med overlegg så lenge Nvidia kortet ikke brukes som primary. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå