MSg Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Siden personen som startet den første Drammentreff-tråden ikke har vært aktiv i det siste så starter vi en egen tråd. Arrangører blir da MSg og Milanjo. Trenger noen å kontakte meg for noe, mødre som er emo fordi de ikke vil la poden eller podetten (oO?) dra på treff, send meg en mail eller noe så skal vi klare å roe ned hysteriske mødre. Treffstatus: Når: Lørdag 24. oktober. Klokkeslett kommer vi tilbake til. Hvor: Oppmøte er på Torget. Hva: Bowling og mat på stedet jeg aldri husker navnet på. Da har vi fått spikret litt ting folkens. Dette er gode ting, karer! GODE TING! Resultatene fra pollen: Når: 22 på Lørdag 24. Hvor: 19 på Torget Klokka: 11 på kl 14:00 Hvor spiser vi: 12 på *sted jeg ikke husker navnet på* (Den pizzasjappa som var så jævlig mye bedre enn Peppes og Dollys..) (Gundersen het den kanskje..?) Bowling før eller etter mat: 17 på bowling før mat. Forslagene: Hva gjøres? Bowling Hva spises? Peppes Pizza Dolly Dimples Gundersen (sikkert no pizzaopplegg det også..) Interessenter: samebror bazukh centuss Sameboe Milanjo PerOpusen KongKake iver.no nyhus MSg - tlf: 46463527, hvis noen trenger det.. Lemon Wheelman Hengende Lem HaterDiskus Syd Barrett Martin808 (skal ikke bowle) FVL Campin Carl MrBjoern (skal ikke bowle) Angua (skal ikke bowle) Endret 23. oktober 2009 av MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hurra for ny tråd! Nå spørs det bare om de fleste påmeldte faktisk blir med, selv om det nok enda en liten stund til treffet faktisk skjer. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg er med, så lenge jeg har et sted å sove (Milanjo har sørget for det ), og jeg har penger. Så lenge det skjer 20.sept-1.okt / 20.okt-1.nov kan jeg nok delta, for det er den 20. hver mnd jeg får lønning, og den er som regel brukt opp rundt 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Om treffet skjer mellom 26.09-3.10 må jeg melde avbud siden jeg skal utenlands. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Dette er jo ikke noe vi absolutt må stresse med. Vi tar det en gang folk kan. Jo flere vi kan få med, jo bedre. Hvis det betyr at vi må vente en uke eller tolv ekstra, så spiller det ingen trille. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Lekilodelt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 høres ut som en god ide Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Om treffet skjer mellom 26.09-3.10 må jeg melde avbud siden jeg skal utenlands. 25. drar jeg sannsynligvis til Trondheim. Men jeg stemmer i for at vi bestemmer en dato i god tid, og holder oss til den. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ja, vi tar ingen "vante svinger" på dette treffet. Har vi bestemt noe vikes dette ikke med mindre det foreligger en god grunn. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vi bør heller ikke bestemme noe veldig lang tid i forveien. Så hvordan det gikk med "HW-fotball". Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Nei, gjelder å finne den gylne middelvei. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er borte den 20. for da er jeg i Manchester, ellers er det et fett for meg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er klar for at treffet tas et sted med god mat og okey pris på pils. Mao er Dollys og Peppes ute av bildet. Det vi kan gjøre er å møtes på bowlinga i rozenkrantzgata ikke langt fra brua over til gullskogen. Der er det buss-stopp begge retninger, gålengde til togstasjon og hele pakka. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er klar for at treffet tas et sted med god mat og okey pris på pils. Mao er Dollys og Peppes ute av bildet. Det vi kan gjøre er å møtes på bowlinga i rozenkrantzgata ikke langt fra brua over til gullskogen. Der er det buss-stopp begge retninger, gålengde til togstasjon og hele pakka. Ikke bowlinga ved Maxi senteret atså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Om vi vil ut der er det vel bare å ta bussen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ikke bowlinga ved Maxi senteret atså? Nei. Om vi vil ut der er det vel bare å ta bussen? Ut hvor? Maxisenteret? Hvorfor skulle vi ville til Maxisenteret? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er klar for at treffet tas et sted med god mat og okey pris på pils. Mao er Dollys og Peppes ute av bildet. Det vi kan gjøre er å møtes på bowlinga i rozenkrantzgata ikke langt fra brua over til gullskogen. Der er det buss-stopp begge retninger, gålengde til togstasjon og hele pakka. Hvor ligger bowlinga i Rozen? Du tenker ikke på den som var ved Statoil før? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har litt på følelsen at jeg bor i feil landsdel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ut hvor? Maxisenteret? Hvorfor skulle vi ville til Maxisenteret? Misforståelse, nevermind. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Bowlinga i Rosenkrantzgata er nedlagt og erstattet med treningssenter og hindutempel, så Bowling1 ved Maxisenteret blir i såfall det aktuelle. Jeg eter hvor som helst etter Nyhus' kriterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg