cruzader Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) For eventuelle kommentarer og spørsmål rundt prosjektet. -> Arbeidsloggen <- Endret 5. september 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Dette blir spennende! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 hvordan får du knappene til å registrere tastetrykk på pc-en via emulatoren :S Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 tror jeg skal lage dette selv http://www.mamemarquees.com/ noe greier jeg fant. kanskje nyttig? :S Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 hvordan får du knappene til å registrere tastetrykk på pc-en via emulatoren :S bruker Dette kretskortet som spakene/knappene kobles til, som så går til pcn via usb. mememaruqees er bra plass ja blir nok bestilt en marquee derfra etterhvert, heldekkende vinyl til sidene etc skipper jeg siden det koster formye for min smak. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 nice kretskort. Du lodder da på de forskjellige knappene? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 jepp en kabel til hver knapp så en ground som går en i serie for hver spiller. blir måle opp kontrolpanelet i morra så borre hullene og starte på loddingen. er kort om koblingen av kortet Her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 er du elektriker eller noe? skjønner ikke bæret Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 du kan f.eks se på bildet Her av en knapp med brytern under, så gjør vell eksempelet litt mer logikk Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fy søren. Konge prosjekt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Utrolig bra! ;D Gleder meg til videre oppdateringer! =) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 vært lite fremgang siste uken siden jeg har vært syk men blir muligens starte montere selve pcn på ei plate og sette i kassa i dag. har gjort ferdig software delen så må vell nesten få tatt et par bilder av det, evnt en liten snutt Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så sinnsykt kuult! Fantastisk ide. Dette fristet VELDIG. Kom med flere bilder og video hvis mulig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skjer det noe forresten? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) kom litt på hold siden jeg driver og ommøblerer for tiden, men nesten ferdig med det og da har jeg plass til maskinen ventet også på et par ekstra knapper samt lås for bakdøren som nå er kommet Endret 19. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det værste er jo at dette ser veldig enkelt ut. Loddinga, og sette det hele sammen Men har du kommet frem til hvordan du skal gjøre det med PC'en? Prøve å kjøre vifteløst bortsett fra strømforsyninga eller noe sånt? Når du er ferdig, så må du bare lage en video hvor dere spiller salamander på den Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) jeg må bare lodde siden jeg var gniten hadde jeg brukt en 300kr ekstra hadde jeg slippet lodde men når jeg kan lodde det selv raskt sparte jeg heller de kronene. blir cpuvifte samt strømforsyningen har sin vifte, ellers blir det sette en 80mm vifte i bunn samt topp for flyt siden høytalere,skjerm etc lager jo litt varme de også. har forøvrig funnet meg skjerm til maskinen også nå! fant en 21" på finn som passer perfekt til en ok pris, er 4:3 ofc for orginale formatet. Endret 19. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
fgr Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 bra prosjekt ja! neste steg, ratt og pedaler? masseproduksjon til folket? sikkert folk som hadde kjøpt? vi hadde en treplayer supersprint maskin stående der jeg jobba før, utrolig gøy. har alltid hatt lyst på en sånn i ettertid. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 det såg utruleg tøft ut, gledar meg til å sjå sluttresultatet og ikkje minst om det fungerar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå