FredrikUG92 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å finne de aller tåpeligste og teiteste klassikerne som er laget noensinne? Driver med et slags prosjekt, og jeg trenger kjente (helst populære og gamle) men skikkelig sære sanger. Kan komme med de jeg har på listen foreløpig, så ser dere omtrent hva jeg er ute etter. Teite: (Men noen riktignok veldig kule! ) Backstreet Boys - I Want It That Way Bee Gees - Stayin Alive Carl Douglas - Kung Fu Fighting El Chombo - Chacarron Eric Clapton - I Shot The Sheriff Herman's Hermits - No Milk Today Men At Work - Down Under Paradiso - Bailando Rick Roll - Never Gonna Give You Up Rybak - Fairytale Sister Sledge - We Are Family The Archies - Sugar Sugar Weather Girls - It's Raining Men Village People - YMCA De aller mest rævva og sære sangene: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Brokencyde - Freaxxx Mompen sitt forslag på side 1 Det aller beste eksemplet på hva jeg er ute etter må vel definitivt være Rick Roll. (Er mulig det er litt pga "statusen" sangen har :!: ) Bare å komme med forslag, jeg vil oppdatere lista når det kommer gode forslag! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Oppdatering 7.09.09 El Chombo - Chacarron Eric Clapton - I Shot The Sheriff Herman's Hermits - No Milk Today Paradiso - Bailando Rybak - Fairytale The Archies - Sugar Sugar Endret 9. september 2009 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva er kriteriene for at en sang er teit ettersom du har definert en haug med klassikere som teite? My boobs are okay? Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Hva er kriteriene for at en sang er teit ettersom du har definert en haug med klassikere som teite? My boobs are okay? En sang som kanskje burde settes på listen... (?) Men det er mer "plage" musikk som jeg kaller det. Dessuten er den ikke kul på samme måte som klassikerne jeg nevnte. De andre er mer "artige" sanger, men artige på den måten at jeg mener de er teite. Er mulig jeg bare synes gamle sanger generelt er mer teit enn annen musikk, men jeg synes da jeg ser et klart skille mellom de jeg har nevnt, og andre vilkårlige klassikere. Som sagt så er det egentlig bare Stayin Alive, We Are Family, It's Raining Men, og YMCA som jeg definerer som teite. Men de er samtidig veldig teite på en veldig "kul" måte, mener nå jeg. Riktignok er de på alderen min, (Som folk har en tendens til å ha fordommer mot på diskusjon.no) men de aller fleste er enige i at de er veldig teite eller sære osv. PS; jeg glemte å ta med Carl Douglas - Kung Fu Fighting. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Right Said Fred - I'm Too Sexy Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Men At Work - Down Under Nå er da den veldig bra Se filmen hos Youtube Her har du en fin og god oversikt over band man blir nærmest flaue av å høre på Edit: Det værste av alt er at jeg hørte på en del sånn før i tiden..... Endret 3. september 2009 av sandinista Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 du disser ikke, man at work - land down under er jo en kjempe kul sang. sanger jeg hater er rybak- fairytale den svenske techno sangen - alla som inte dansar er... de fleste rap sangene egentlig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Den her er rimelig teit Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Black Eyed Peas - Boom Boom Pow kommer meget høyt opp på en slik oversikt. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Sangene dere har postet over er jo faktisk hørbare. Denne slår alle. Uansett. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Rick Roll - Never Gonna Give You Up Artisten heter vitterlig Rick Astley. Rick roll er når du lurer noen til å klikke på en link som peker til Never Gonna Give You Up. Her er noen godbiter til listen din: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Spol til 2:48 for høydepunktet. Endret 5. september 2009 av lch Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Sangene dere har postet over er jo faktisk hørbare. Denne slår alle. Uansett. haha, nice nice. Orup - Magaluf Endret 5. september 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Se hvor lenge du greier å holde ut. Hørtes ut som vekkeklokka. Se filmen hos Youtube Endret 5. september 2009 av Cuz Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Sangene dere har postet over er jo faktisk hørbare. Denne slår alle. Uansett. Den chaccaron var faen ikke hørbar men det var heller ikke denne :P Haha, hvorfor i helvette skriker han ene så jævlig? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bee Gees - Stayin Alive ??:O Den er litteranne tåpelig, men samtidig er Stayin Alive tidenes råeste sang. En unik kombinasjon. Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Men At Work - Down Under Nå er da den veldig bra Ja, den er kjempebra! du disser ikke, man at work - land down under er jo en kjempe kul sang. Jeg disser den ikke, den er jo DRITRÅ! (En av de sangene jeg hører mest på for tiden. Men den er litt... "morsom") Bee Gees - Stayin Alive ??:O Den er litteranne tåpelig, men samtidig er Stayin Alive tidenes råeste sang. En unik kombinasjon. Er egentlig enig, men kanskje fordi jeg er litt yngre enn deg (?) så synes jeg den er rimelig teit. Men samtidig fantastisk kul? JA! Altså, er det ingen som har noen "klassikere" som er litt teite/artige? (Hvis det er mer riktig å bruke det siste ordet.) Altså klassikere som er "anerkjent" som litt teite? Endret 7. september 2009 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Mer av Brokencyde, makan til møl er det lenge sia je har hørt Skjer med å blande inn så mye skriking? Endret 8. september 2009 av Mompen Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 @ Mompen: +1 for den siste der! Jeg sitter og ler meg skakk fordervet :!: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 OMG HAhahaha!! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sangen i seg selv synes jeg ikke er så ille, men videoen er jo helt vill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå