Riot™ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) FREDAG 18.09 PEPPES, SÅ HJEM TIL EI UTEN STRØM! NY MØTEPLASS! Quote fra Remi/WhiteKnight Forresten, hvordan skal vi møte de som ikke skal være med på Peppes? Skal vi ha et ca-punkt? Klokken 21 for eksempel? 2 timer på peppes burde vel holde. Ringte for å bestille plass nå. Det var ikke ledig på Ole Bulls plass, men jeg reserverte på Finnegården istede. Jeg reserverte til klokken 19, så de som ikke vet hvor det er, må møte opp ved den blå steinen litt før (kvart på). Hvis noen av dere nye ikke vet hvor den blå steinen er, må dere si fra slik at en av oss kan hente dere en plass dere vet hvor er. Jeg reserverte til 10 stk. --------------------------------------------------- Om du så måtte trenge å ringe noen, så er jeg (Riot) å nå på 988-188-32. Kan svare fra 8pm i dag (torsdag), og fra 4pm i morgen (fredag). Endret 17. september 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Caree Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg er med når som helst! Jeg er for å ha det hos noen, slik vi hadde det sist:) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Må finne en plass da. Har to planer allerede, men hysj. :3 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hysj? Anyway, interessert. Hvor er bilder fra forrige treff forresten? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Tror ikke vi har noen? Aner inte. Her er bilder og video fra to-treff-siden http://www.kaldhussaeter.com/ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg er alltid interessert i et nytt treff. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg blir gjerne med på treff! Kanskje vi kunne hatt biljardturnering? Eller kanskje en bowlingturnering ^^ Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg får vel slenge meg på. *Melder interesse* Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg blir gjerne med på treff! Kanskje vi kunne hatt biljardturnering? Eller kanskje en bowlingturnering ^^ Biljarturnering? Lawl, ikke med alkohol... kommer til å ende opp med å spille i to timer med bare to balltreff. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Kan ikke biljard:s Ut i fra de videoene og dagen hos Petter på forumet, så kan ikke Remi, Bjorn.e og jeg det heller. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vet ikke om jeg kan det! Kan vi ikke heller gå ut og spise og deretter gå hjem til noen? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Btw, Remipus, kan jeg låne 50mm din? Skal muligens ta bilder av ei snadder jente på onsdag eller lørdag. Spørs når jeg får fatt i en veske til stativet... peiling hvor jeg kan kjøpe det? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Anytime Carl, anytime. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Oppdaterte første innlegg litt med noen forslag. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hiver meg på, med forbehold om at dato passer og jeg får med meg en støttekontakt (mao. en forumbruker jeg kjenner fra før. Er jo skummelt å være sammen med fremmede ). Endret 1. september 2009 av dePt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Pft! Tullball! Det er ingen på forumtreffene som er skumle Synes du skal komme uansett jeg. Jo flere jo bedre ^^ Lenke til kommentar
Caree Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg er med på bowling, og så fest etterpå! noen andre som tenker det samme? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det høres veldig bra ut det! Men så er det litt teit med bowlingen da det ikke finnes bowlingbane i sentrum. Så det må henge litt sammen med hvor vi skal være etterpå (med tanke på buss og slik). Men vi må uansett vente med å avtale hva vi skal gjøre før noen finner en plass vi kan henge etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå