Delvis Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Pc'en som står koblet til 37"en i stua har sagt takk for seg. Den ble 6 år gammel. Så nå må jeg ha en ny straks. Må opp å kjøpe en i morgen tidlig, ellers fås det ikke sett film. Kan ikke dra ut den andre Pcen fra et annet rom, det blir for tungvint. Så må bare ha en ny fort. Trenger ikke mye på den. Spill blir ikke brukt overhodet feks. Men den blir brukt mest til film, så det er greit med en brukbar DVD-brenner. Og litt lagring må det være. Men selv 320 GB holder plenty. Men gjør ikke noe om det er over. Ellers er det bare helt ordinær surfing og ingenting spesielt. Så da klarer det seg vel med en relativt rimelig sak? Har kikket litt på aktuelle butikker i området: Elkjøp, Lefdal og Elprice. Og linker til noen alternativer som jeg lurer på kan være greie. Og som jeg ser butikkene har på lager her. Elkjøp og Lefdal ser ut til å ha identiske varer tilgj. men prisene varierer ganke mye(på nettet hvertfall) Hva synes dere om disse, og hvilken bør jeg gå for? Er selvsagt åpen for andre forslag, men de må være tilgjengelige nå. Acer Aspire 3202 ASM3202 HP Pavilion Slimline 5129 Acer Aspire L5100 Endret 31. august 2009 av groenn Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Alle er helt greie, men kan se etter andre alternativer. Grunnen til at Elkjøp og Lefdal har likt utvalg, er at begge er Elkjøp Nordic as. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Ingen av de har bra skjermkort for HD gjengivelse. Den Acer 3202 er den eneste jeg vil anbefale. Den viser HD-filmer, men ikke superbra kvalitet - hvis det er et must. Den her koster 800,- mer, men har et bra skjermkort og grei lagring. Endret 30. august 2009 av jornboss Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 jornboss sitt forslag er virkelig verdt de ekstra pengene! Tror du vil angre hvis du kjøper en av de du selv foreslo. Jeg ser det når jeg begynte å se litt selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Ok.. Men den var selvsagt ikke på lager i butikk. Det var derimot denne Den var jo veldig billig da, og sikkert ikke noe særlig? En "datafreak" sa en gang at "aldri kjøp Compaq eller BMI" når du skal kjøpe pc. Husker ikke begrunnelsen nå, men han sa at alle andre merker var greit. Men det var noe spesielt med de to merkene som satt dem på siden av alle andre. Men når du sier "Den Acer 3202 er den eneste jeg vil anbefale. Den viser HD-filmer, men ikke superbra kvalitet - hvis det er et must." så høres det ikke så helt galt ut. Tror ikke det kreves så allverden. HD har jeg ikke hatt i bruk i det hele tatt enda engang, og har forsåvidt vært fornøyd med bildet fra den gamle Pc og. Så veldig nøye er jeg nok ikke nei. Edit: er det forresten ikke mulig å skifte eller sette inn et annet bedre skjermkort senere om man vil? Endret 30. august 2009 av groenn Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Da lever du med den Acer 3202, men ikke den siste du anbefalte nei:) Det er lett å sette inn et skjermkort i en PC, men det er ofte lite strøm på de ferdigkjøpte. Den tid den sorg -du kan evt skifte både strømforsyning og skjermkort hvis du trenger det senere..... Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Den siste du foreslo er ikke bra for ditt bruk. En integrert Intel-løsning som på HPen er heller ikke bra. Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hadde også sjekket ut disse hvis jeg var deg. Asrock Asrock med blu-ray Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Dette blir lagt på is inntil videre, fordi jeg fant ut hva som var galt med PC'en jeg har. Det var batteriet i hovedkortet som var tomt. Så da får jeg tid bestille en ordentlig en på nettet etterhvert. Den andre er 6 år gammel, så skal ikke bli så lenge til. Mange takk for alle rådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå