Elanee Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hei her er da kommentartråden for mitt pågående pjosjekt,kom gjerne med kommentarer her og ideer til hvordan jeg kan løse enkelte utfordringer underveis. håper det faller i smak jeg kan i allefall nesten aldri få nokk av kobber Link Til Worklogg Endret 29. august 2009 av Elanee Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ah, endelig kom det opp ja Kos med nytt prosjekt! Liker virkelig kobberlooken, kommer til og følge med på dette!! - Kim Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 jah endelig ja jeg elsker kobber men er redd det kan bli litt mye så jeg skal nokk leke meg litt med dette her for å tone ned all kobberfargen.. BLOOD RED rød og kobber passer fint synest jeg og det demper forhåpentligvis litt av kobberen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fett kabinett i utgangspunktet. Gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Dette ser ut til å bli et spennende prosjekt Gleder meg til å følge med fremover Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ser låvende ut, jeg skal følge med på denne Jeg har et lite tips Hva med å tilpasse avstanden mellom SATA-kontaktene, slik at de passer, da ser det mye penere ut, og mye mer ryddig .Salbu! Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 går sikkert det men er enklere å bare gjerne kveile dem inn under hardiskene da ser du ikke at dem er så lange.tror SATA kablene er enda tynnere en på og av knappene og det er ekstra stress å drive å lodde på Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Du trenger verken å lodde eller og avisolere, du tar bare av klipsene over sata-kontaktene, drar ledningene av og trykker de nedpå igjenn i den lengden du vill ha de... Vist du har modulær strømforsyning, og du gir meg avstanden mellom harddiskene, kan jeg lage en slik sata-kabel til deg .Salbu! Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 aha men dem blir ikke synlig da ... kommer helt fremme i kabinettet måtte ta ut vifta i front for å få plass fikk plasert den på utsida der støvfilteret var Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 btw hvordan får du av de klipsene uten å knekke hele dritten da... prøvde på en kabel jeg ikke brukt endte opp med at det spratt plastbiter i alle retninger Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 btw hvordan får du av de klipsene uten å knekke hele dritten da... prøvde på en kabel jeg ikke brukt endte opp med at det spratt plastbiter i alle retninger hehe.. du må bruke en tynn "flat" skrutrekker el.. og starte med den ene siden, så tar du å "vipper" den opp, så går resten av seg selv Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 kk men det blir jo skade der den har vert fra før vel? så må vel sleeve over det? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Du tar bare på en liten krympestrømpe... Så du får en og en ledning, altså 5 seperate ledninger ifra harddisk til harddisk... .Salbu! Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 ahh det jeg tenkte men det som er dritt altså ..den siste på enden går ikke ann å løsne så da må jeg kutte og lodde for å få på krympestrømpe Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Spennende prosjekt, dette skal følges med på! Og det kabinettet er utrolig stilig i utgangspunktet, skal bli artig å se når du får lagt til enda mer! Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) da var hovedkort cpu og minne bestilt inn Endret 30. august 2009 av Elanee Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 får 3 pakker i mårra så da blir det jobbing Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Dette må følges med på! Skal hele vannkjølingen bestå av kobbe rør? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) delvis i allefall kan bli vanskelig å få til inni pcen på korte avstander men det skal i allefall brukes fra radiatoren som jeg vil henge på ene siden av kabinettet. tenker jeg må kjøpe noen slike for til å koble kobberørene med http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=24862 Endret 13. september 2009 av Elanee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå