Kempshaw Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Begynt på en skole som har blokkert alle programmer som bruker nettet. Kommer lett inn på forskjellige sider osv, men programmer som må ha internett for å funke funker ikke. Noen som vet hvordan man kan komme rundt en slik blokk? Hadde det vært nettsider kunne jeg bare brukt proxys osv.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Du er på skolen for å lære, ikke for å sitte på MSN og lignende. Det kan du gjøre når du kommer hjem. Diskusjon.no er ikke et fristed for å få hjelp til å bryte eller omgå skolens IT-retningslinjer, så du må nok spørre på et annet forum Endret 28. august 2009 av Super8 Fjernet tips om hvor man får hjelp til dette Lenke til kommentar
Kempshaw Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Folkehøgskole det er snakk om da. Hvis du vet hvordan kan du vel bare si det... Endret 28. august 2009 av Super8 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Begynt på en skole som har blokkert alle programmer som bruker nettet. Dette har de gjort for å sikre både skolens nettverk og elevenes maskiner. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dette har de gjort for å sikre både skolens nettverk og elevenes maskiner. Banlist bare P2P og IE, så er nettet garantert trygt. Det kan jeg garantere. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Dette har de gjort for å sikre både skolens nettverk og elevenes maskiner. Banlist bare P2P og IE, så er nettet garantert trygt. Det kan jeg garantere. Beklager. Her er det mange som ikke vil tro på deg. IE er trygg. div. ukjente programmer som bruker Internet er ikke trygt! Endret 28. august 2009 av PerB Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Stenges av grunner nevnt tidligere. Vi hjelper ikke til med å omgå regler skolene har satt, da det virker som de har gode grunner til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg