Exposure Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg har opplevd at meldinger som er sendt til meg ikke har kommet fram. Mener å ha lest at dette har skjedd andre også? Noen som vet om HTC er kjent med problemet, og om det eventuelt jobbes med saken? Gjelder Netcom. Endret 26. august 2009 av Exposure Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vet at OneCall har en del problemer med Network Norway (når en må bytte annet nett pga manglende dekning). Har selv en del samtaler som aldri har kommet frem... Ellers så vet jeg ikke noe spesifikt om problemer med den telefonen du har. Lenke til kommentar
Komod Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Opplever det samme jeg også. Har chess. Lenke til kommentar
Komod Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Folk som også har opplevd samtalebrudd? og at folk sier de har prøvd og ringe.. men ingen mottatt samtale har blitt registrert hos meg..? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kundeservice henviser kun til den nye software oppdateringen som kommer i løpet av de nærmeste dagene. Håper dette vil fikse problemene. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 er det fortsatt slik med htc telefonene? hadde en tytn II for noen år siden, og det var 5 min kjøretur så var det i gang med manuel tilkobling , her var den enkleste metoden, av og på , eller sette den på flymodus, og så tilbake til vanslig modus... , Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 @toazty: Tror ikke det du beskrive kan sammenlignes med dette problemet da vi snakker om en helt annen platform (Android). Har nå installert nye ROM oppdateringen og venter spent på å se om dette løser problemet. Forøvrig var det noen som postet en mulig workaround ved å installere SmsToMailbox fra Market, men denne har jeg ikke kunnet få bekreftet at videresender SMS som telefonene ikke får med seg. Lenke til kommentar
PetterPe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har opplevd det samme...med chess... Er den berømte oppdateringen kommet? Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
kig Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har telenor abb. Når jeg sender til 1 chess abbonent kommer sms ikke fram. Hvorfor, og kan dette fikses. Lenke til kommentar
thegreatkhali88 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har samme problem.. Googe har enda ikke fikset det Mob: Samsung Spica Android 2.1 (rooted) Operatør: Ludo Mobil Noen som har funnet en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå