Gå til innhold

Forslag til PS3 spill?

Anbefalte innlegg

Hei i går kjøpte jeg min første konsoll siden supernintendo. Har sverget til pc spill de siste årene, men så meg nå nødt til og gå til innkjøp av konsoll. Da ble det selvfølgelig en Playstation 3.

Jeg har Fifa09 fra før, og synes dette er ett helt ok spill, underholdene men ensformig. Morsomt og spille flere sammen.

Spill jeg liker til pcen: WC3, DOTA, Diablo 1,2 og starcraft.. Kan tenke meg noe slags spill som f.eks diablo til Playstation. Noen forslag på spill jeg må få med meg? : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

diablo til PS3 hadde vært en drøm.

men det kommer en hel del spill fremover som kan pirre nysgjerrigheten din litt.

men av de spill som er tilgjengelige nå ihvertfall så vil jeg anbefale:

Uncharted,

ratchet and clank,

heavenly sword,

fallout 3,

the elder scrolls: oblivion,

det er noen spill som er verdt å teste ihvertfall.

håper du blir fornøyd med kjøpet :)

Lenke til kommentar

Takk for kjappe og presise svar : )

Heavenly sword:

Må du spille med Nariko, eller lager du en char. på starten av spillet?

the elder scrolls: oblivion

Er det mye løping? Husker da jeg spilte ett oblivion spill på pcen for en del år tilbake ble jeg lei av all løpingen/ridningen som tok laang tid.

Liker veldig godt spill basert fra "gammel" tid med pil og bue og sverd.. Noen flere forslag? :)

Lenke til kommentar
Takk for kjappe og presise svar : )

Heavenly sword:

Må du spille med Nariko, eller lager du en char. på starten av spillet?

the elder scrolls: oblivion

Er det mye løping? Husker da jeg spilte ett oblivion spill på pcen for en del år tilbake ble jeg lei av all løpingen/ridningen som tok laang tid.

Liker veldig godt spill basert fra "gammel" tid med pil og bue og sverd.. Noen flere forslag? :)

Da må jo du teste ut Assassin`s Cred finnes 2 oxo har ikke prøvd den, det er fra gammel tid med pil og bue og sverd, men det er mye løping og ridning da,.Men ellers ganske kult spill ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...