Gå til innhold

Peter Kovacs målet - Toppen av usportslighet?

Dotten

Riktig av Kovacs å score?  

251 stemmer

1. 1. Riktig av Kovacs å score?

• Ja
      93
    • Nei
      135
    • Vet ikke/ingen formening
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke uforventet av Kovacs. For en forbanna tosk. Om jeg ikke mislikte Odd sterkt nok før denne kampen, gjør jeg det i alle fall nå. Det laget fortjener ikke en dritt.

EDIT: Vil veldig gjerne høre noen begrunnelser fra dere som har stemt ja?

Endret av Schlecks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Likte det faktum at Kovacs så tilbake på Opdal rett før han nettet.

Som et lite fuck you-blikk.

Odd vinner nok ikke fair play-prisen i år heller.

Odd har jo aldri vært fan av fair-play,så er ikke overasket.

Lenke til kommentar

Synd at Brann får skade på bakerste mann. Syntes dere man uansett skal spille ut ballen ved skader som dette uansett hvor det er på banen?

Jeg syntes det er ok å score på den. Skade som ikke er akutt (hodeskade) trenger ikke nødvendigvis stopp i spillet umiddelbart - men kan stoppes når det ikke er sjanse til noen av lagene.

En annen ting: Jeg syntes også at keepere blir iblant beskyttet for mye og får alt for lett frispark (selvsagt finnes det situasjoner og eksempler på hvor keeper skal ha frispark) - men generelt sett så syntes jeg keepere er for godt beskyttet. Vet at det er dette denne diskusjonen går ut på, men nå fikk jeg sagt det! :)

Endret av Mez
Lenke til kommentar
Totalt idiotisk av Kovacs, burde blitt sendt i dusjen.
DET er å dra den for langt. Som sameboe sier, så lenge det ikke er blåst så har han all rett til å fortsette. Så får vi heller krangle på om det var god sportsånd eller ikke.
Lenke til kommentar
Totalt idiotisk av Kovacs, burde blitt sendt i dusjen.
DET er å dra den for langt. Som sameboe sier, så lenge det ikke er blåst så har han all rett til å fortsette. Så får vi heller krangle på om det var god sportsånd eller ikke.

Selv om det ikke er blåst kan han da vel vise god sportsånd ved å stoppe spillet? Det han i tillegg snur seg og ser på Opdal gjør det bare enda styggere, men det er jo Odd da..

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt i noen andre tråder, dette er det mest skammelige jeg har sett på en bane på flere år. Håpløst! Og det er ikke bare at han scorer, jeg -kan- ha forståelse for at det er vanskelig å motstå fristelsen. Men en trener som ler rått og gliser av situasjonen og feirer som bare faen, og et lag som ikke lar Brann score igjen etterpå?

IDIOTER!

Lenke til kommentar

Dette er faen meg usportslig, for en forbanna tulling! Det er så åpenbart at Kovacs skjønner at han er skadet og bør ta den ut, men setter den i mål og bare venter på reaksjonene.

Edit: Og dermed mistet jeg respekten for Fagermo som jeg anså som en sympatisk fyr.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Det flaue målet kan sees her, for de som vil se situasjonen:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2848950.ece

Hvis noen kommer over et sted der man ikke må betale seg til TV2 Sumo for å se det så er jeg hjertelig takknemlig.

De av dere som er teknisk anlagt kan kanskje fange streamen på linken til Dotten og legge ut på youtube.

Ble akkurat vist gratis på tv2..:). Om man har tv...hehe

Lenke til kommentar

Bah, TV2 tar betalt altså. Jaja, kommer sikkert raskt nok ut.

Beskrivelse av situasjon: Eirik Bakke spiller ballen tilbake til keeper, som har full kontroll på ballen. I det han skal skyte ut gir kneet fullstendig etter og han faller om. Kovacs kommer løpende, tar ballen. Ser så tilbake på Opdal som han ser er skadet (og som bare et par minutter siden fikk behandling for knesmerter, etter Kovacs situasjon på en corner), men setter allikevel ballen i mål.

Eirik Bakke og Moen blir fly forbanna, Kovacs ser litt ut som en skamful to meter høy unge og på sidelinjen står Odd treneren og jubler av glede og ler. Steinar Nilsen bare vifter med pekefingeren og virker flau på Odds vegne.

Edit: Tenke seg hvilken høy status Kovacs ville fått om han ikke scoret. Da snakker man Arne Larsen Økland historie for ettertiden. Men akk nei. Heldigvis så mine unger dette og lærte viktigheten av fair play.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...