gunz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) hvor får jeg kjøpt Kubotan? noem som vet om noe nettsteder i norge som selger det? Endret 7. august 2009 av gunz Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 I følge wikipedia er det ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 hvor får jeg kjøpt Kubotan? Du kan kjøpe det på denne nettbutikken. Vet dessverre ikke om det er ulovlig. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 fins det flere sider som selger kubotans eller er det bere den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) fins det flere sider som selger kubotans eller er det bere den? Det finnes det helt sikkert, nå vet jeg ikke hvor i Norge eller verden du er, men topsecret i Oslo har sikkert dette. Ellers blir det å sjekke ut utenlandske nettbutikker, men der er jeg også usikker på grunn av importen. Endret 7. august 2009 av Slettet+19873487 Lenke til kommentar
gunz Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 fins det flere sider som selger kubotans eller er det bere den? Det finnes det helt sikkert, nå vet jeg ikke hvor i Norge eller verden du er, men topsecret i Oslo har sikkert dette. Ellers blir det å sjekke ut utenlandske nettbutikker, men der er jeg også usikker på grunn av importen. er det no nettsted i norge jeg får kjøpt??? Lenke til kommentar
gunz Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 fler en www.capsicum.no, fins det noen fler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg kan nok ikke hjelpe deg noe mer nå, det er det jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå