TorgeirPK Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei! Er du et offer for Nigeria-svindlere? Kjenner du noen som er det? Har du hørt om noen som er det? Da vil Dagbladet veldig gjerne komme i kontakt med deg. Ta kontakt med Torgeir Krokfjord på tpk (a) dagbladet (dot) no, tpkyng (a) hotmail (dot) com eller 47 41 49 69. Mvh Torgeir Krokfjord, Dagbladet Lenke til kommentar
lilko Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg kjenner en som ble det ja. Gikk så langt at han ga ifra seg kredittkortnummer osv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Til opplysning er denne tråden godkjent. Det er derfor ikke behov for å rapportere den. Derimot ønsker vi gjerne innspill på om vi skal tillate slike tråder, og hvor grensen skal gå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Prinsen av Nigeria svindlet meg ut av 1500kr. Jeg hadde jobbet hele sommeren som kantinemedarbeider for å kunne kjøpe meg en ny sykkel, og jeg mistet alt. HØRER DU MEG? ALT! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvordan er det dem lurer deg egentlig? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Et par innlegg er flyttet over i tilbakemeldingestråden nevnt over. Ikke post innspill om hva dere syns om denne typen tråder her i denne tråden. Bruk tråden som er lenket til over. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvordan er det dem lurer deg egentlig? alt mulig det, mest vanlig er å si at en rik onkel døde, og de fant deg på nettet som så ut til å kunne stoles på, så de trenger å overføre noen penger, men må bruke kontoen din som mellomledd, du får selvsagt en liten prosent av pengesummen, vanligvis et par millioner. så sier de at du må betale massse gebyrer og sånt, er vel den jeg har fått flest av. og selvsagt sier de at de er kriste slik at de skal virke litt mer pålitelige. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har fått den samme mailen et par ganger fra en som angivelig er i Japan og så sårt trenger min hjelp til å ta imot penger, så skal jeg også få litt lønn for hjelpen. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 har blitt kontaktet flere ganger, kødda så mye med han ene at han begynte å true meg Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 http://www.419eater.com/ kos dere Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg ler egentlig litt inni meg av de som går på sånt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mindre enn 1% biter på svindelen, men når svindlerne spammer titusenvis av e-postadresser med den samme e-posten er 1% nok til at man tjener godt på det. Men jeg synes også at man er litt idiot når man biter på, for selv om svindleren virker troverdig og man gjerne vil hjelpe eller få belønning, skal man ALDRI gi fra seg informasjon om bankkontoen sin. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 En bekjent var på grønland og betalte en nigerianer 100 kr for et gram hasj, han fikk kun 0.8 gram, teller det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nei det teller ikke.. Fikke denne for et par dager siden; Bruken av translator får meg til å le litt :] søtt.. Hi Mate, Takk for svar, jeg vil like denne laptop til min venn Vest-Afrika og er bursdagen kommer opp den 25. i denne måneden og i vil gjerne tilby deg 7000kroner for laptop og porto koster denne adressen nedenfor OK: Mr Samson Olaiya 8, onipede street, lawanson surulere lagos 23401 Nigeria Og dessuten vil jeg ha full b navn, bankkontonummer og din banknavn slik at jeg kan betale penger via bankoverføring i dag på telefon i dag .. ok. Hilsen ..... Abrainna Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Nei det teller ikke.. Fikke denne for et par dager siden; Bruken av translator får meg til å le litt :] søtt.. Hvorfor teller ikke min men din? Du er ikke et offer en gang, du har blitt forsøkt svindlet, min kompis har faktisk blitt svindlet, kom deg tilbake under hullet ditt, hvem har ikke blitt forsøkt svindlet av en nigerianer liksom? :S Edit: Ja, er skeptisk til at min teller, derfor jeg spør liksom, men selvfølgelig teller den mer enn din liksom ... Endret 22. august 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Postet ikke min fordi om det telte, men fordi jeg syns eposten var latterlig ,) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå