marvol Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Her kan du diskutere apps som blir lagt ut på Anbefalte AppStore-apps! Sett i gang! Dere kan også komme med ønsker til apps, hvis dere ikke finner en passende app Fikk et forslag om en avstemming for den beste appen, slik at man får en enda bedre indikasjon på hva man bør kjøpe av apps, så dere kan bare komme med forslag til hvilken app som er best, så skal jeg oppdatere førstepost fortløpende Anbefalte spill: Fieldrunners Monkey Island Jelly Car Mybrute I Dig It MiniGore Bejeweled 2 Bloons Anbefalte programmer: Yr Trafikanten Shazam i-Clickr Endret 31. august 2009 av marvol Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 fieldrunners syntes jeg burde være med i avstemningen kansje ha en for spill og en for programmer? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Fieldrunners lagt til Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som har noen tips nyttige/hendige programmer/utilities (eksempel er jo trafikanten og yr), og ikke bare spill? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Legg til Monkey Island i pollen! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Shazam lagt til, sammen med Jelly Car.. For nærmere beskrivelse av spillene Må nesten få igang en diskusjon rundt appsene og? Siden det var det tråden i hovedsak ble opprettet for.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva skal vi diskutere da? "Jeg liker den" "Det gjør ikke jeg!" ? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nei assa, var i bunn og grunn ikke mitt forslag, jeg er bare den som utførte arbeidet jeg Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Trengs ikke å diskutere hva som er bra, men folk som lurer på om det fins et program til noe f.eks. De kan jo spørre her istedet for den andre tråden. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg kan godt ta mitt ønske til anbefalning ettersom om det ikke fikk noe svar. Kunne tenkt meg anbefalninger til følgende applikasjoner: En bursdags huske app Burde minst inneholde: - Alarmvarsling på den aktuelle dagen - Støtte for importering av kontakter på telefonen Kan godt inneholde men ikke noe must: - Norsk språk - Støtte for kontaktbilder i listevisning - Stjernetegn i listevisning - Støtte for bryllupsdager - Visning av hvor gammel den aktuelle personen blir i liste En julegaveliste app Burde minst inneholde: - Norsk språk - Mulighet for å lage liste over hvem jeg skal handle gaver til - Mulighet for avhukking hvem som er ferdig handlet til - Mulighet for gavenotater til hver enkelt - Passord/kode beskyttelse av listen Endret 6. august 2009 av enurweb Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Mybrute er et must! "Om noen kommer til å kjøpe spillet, så kan de sende meg en pm med deres e-mail. Slik at jeg kan sende dem en secret code, som de kan taste ned for å få en gave." Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg kan godt ta mitt ønske til anbefalning ettersom om det ikke fikk noe svar. Kunne tenkt meg anbefalninger til følgende applikasjoner: En julegaveliste app Burde minst inneholde: - Norsk språk - Mulighet for å lage liste over hvem jeg skal handle gaver til - Mulighet for avhukking hvem som er ferdig handlet til - Mulighet for gavenotater til hver enkelt - Passord/kode beskyttelse av listen Om du ikke finner en kan jeg lage en og forsøke å få den godkjent før jul:p Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lager du apps The_Lobster? Har du lagt ut noen eller vet du bare ossen man lager? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har ikke laget noen enda, men planen er å få gjort noe med nettop det Kan programmere en del, og holder på å lære meg å programmere for iPhone. Å lage en julegaveliste app før jul hadde vært en morsom utfordring. Det burde ikke bli så komplisert heller... Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det hadde vært konge om du hadde prøvd deg på The_Lobster! Anbefaler å ta en kikk rundt på en del av de gavelistene som ligger ute i dag for å hente inspirasjon og hvilke funksjoner som kan legges til. Jeg fant liksom aldri en julegave liste app som var noe særlig tess i AppStore. Mye jalla ting liksom og sjeldent på norsk. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg tar det som en utfordring! Setter meg ned og pitcher ideer i kveld! Endret 7. august 2009 av The_Lobster Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Blir gøy å se resultatet av den julegave liste appen Håper du vektlegger utseende også en del i tillegg til de nødvendige funksjonene Hehe, nå avtalte jeg nettopp med Kudit som har utviklet appen "Tips" (Tips Kalulator) at jeg skal oversette til norsk for dem Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skulle gjerne hatt en god jobbapplikasjon som kan overvåke lønn, timelister osv! Har en som heter Hours Tracker nå som er helt grei, men skulle gjerne hatt en litt mer avansert med tillegg og timelister og hele pakka! Helst en det går ann å sette opp lønnsperiode så den regner ut automatisk. På Hours Tracker må man lage ny "jobb" for hver periode/måned. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Noen som kan anbefale et eller flere spill som holder HØY kvalitet? Det er ikke vits i å anbefale noen som ligger på Top 50-listen, siden jeg har prøvd de fleste, eller ikke er interessert i dem. Noen som har kommet over noe unikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå