Filmvenn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Serien er blitt promotert av ABC som den nye Lost. Og innholder en del kjente som blant annet Lost-favorittene Dominic Monaghan(Charlie i Lost) og Sonya Walger(Penny i Lost) med andre som John Cho(Star Trek og Harold & Kumar) Starter 24 september på ABC. Og vil også ta over plassen til Lost hvis serien overlever til en andre sesong ettersom Lost avsluttes i mai neste år. Forfatterne har allerede planer om enten 3 sesonger, eller så mye som 7 sesonger. Handling En mystisk global hendelse får alle til å samtidig oppleve, for to minutter og 17 sekunder deres liv seks månder inn i fremtiden. Når det går over, er mange millioner døde ifølge av ulykker som trenger mennskelig kontroll. Alle som er igjen begynner da å tro at hva de så faktisk vil skje. En FBI-agent fra Los Angeles Mark Benford(Jospeh Fiennes) prøver å finne ut da hva som skjedde og hvorfor. Joseph Fiennes(Shakespeare in Love, Enemy At The Gate) as Mark Benford John Cho(Star Trek) as Demetri Noh Jack Davenport(Pirates of the Caribbean) as Lloyd Simcoe Zachary Knighton(The Hitcher) as Bryce Varley Peyton List as Nicole Dominic Monaghan(Lost, Lord of The Rings) as Simon Brían F. O'Byrne(Oz, The International) as Aaron Stark Gabrielle Union(Bad Boys 2, Life) as Zoey Courtney B. Vance(Law And Order: CI) as Stan Wedeck Sonya Walger(Lost) as Olivia Benford Christine Woods as Janis Hawk Av gjesteskuespillere så er Seth MacFarlane(skapern av Family Guy) og Oscar-nominerte Shohreh Aghdashloo(for de fleste her kjent fra 24) noen av de allerede bekrefta gjesteskuespillerne. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 2. oktober 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Verden er god mot serie-elskere. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har sett litt frem til denne ja, mange gode skuespillere Får håpe den overlever da, er ikke lett nå tildags. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Høres/ ser veldig bra ut. Virker som en serie som passer perfekt for meg, så kommer til å teste den ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Denne blir å følge med på ja. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Mmm... Snadder! Ser interessant ut Holder en knapp på denne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gleder meg virkelig til denne her ja. Håper det blir en ny hype-mania serie, alltid gøy med de som skaper ekstra engasjement også utenom "sendetid" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 DarkUFO ser seg hvertfall enig i hva mange andre, pluss ABC mener om Flashforward. Det blir den "nye" Lost. Jeg håper på noe i duren av Lost, så langt er det jo mange bra skuespillere med på serien fast. Og muligheten for nye karakterer på serien etterhvert er store, og da kan lett godbiter fra tidligere ABC-serier bli med. F. eks noen fra Lost. Hadde ikke imot at kanskje Michael Emerson starter i Flashforward og. DarkUFO om Flashforward(piloten) Just to let you know that if you're a Lost fan you should really like this, at the end of the episode I really was wanting to see more, which is a good sign. It has many similarities to Lost. - Good cast and actors - Great story - Good Mystery - Intertwined Character Stories - The opening is very like the Pilot of Lost in many respects, although on a smaller scale. - It also has a Lost feel to the Flashbacks, although in this it's obviously Flash Forwards It's also seems to be much faster paced than Lost with the story moving along at quite a pace. Have ABC got another hit on their hands, IMHO yes, it's it another Lost, not quite but it will be interesting to see how it progress and what the ratings are like. We'll be adding a specific Flash Forward section to the forums shortly. To sum up... if you're a Lost fan you should definitely check out Flash Forward when it comes out. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Ny promo: Se filmen hos Youtube Og cast promobilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gleder meg vanvittig, men tror jeg skal klare å holde meg til å se om den overlever første sesong før jeg begynner å se. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fører den opp! Trengte sårt en ny serie nå Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har gledet meg lenge! Store forhåpninger Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Sett de første 16-17 minuttene nå, var et lite hakk bedre enn forventa og. Er "Lost-ish" og den er verdt penga. Iløpet av de 3-5 første minuttene så ser du en referanse til Lost, med Oceanic Airlines. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Så interessant ut. Er det en serie som er starta? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ser ut som den perfekte arvtager etter Lost ja!! Som du kanskje så på promoen, så starter serien 24. september. Men ser på PB nå at det er lagt ut en preair episode (Episode 1)... så det er sikkert den Mahavishnu refererer til Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Laster ikke ned tv-serier jeg. Finnes andre muligheter å se tv-serier på nett Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ny lost? Yes please Etter jeg leste det så skal jeg nok i det minste se 2-3 første episodene. Se om det er noe bra. Trengere virkelig flere tv-serier å følge med på. Så takk for tipset "thumps up"! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Enda en likhet med Lost! Kim Dickens fra Deadwood og Cassidy i Lost, hun som Sawyer fikk barn med for de med dårlig hukommelse. Både hun og Gina Torres(Firefly/Standoff) skal gjestespille i en av de første episoden, i tilegg er episode 3 regissert av Michael Ryder som har regissert et godt flertall av episodene til Battlestar Galactica, så det lover godt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Yes, i morra kommer første episode. Forvent dere en kraftig henvisning til Lost etter de første 10 minuttene EDIT: Sorry, fredag. Endret 24. september 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Aiai, hva er dette for noe? Virkelig spennende, og ettersom flere og flere storserier er i ferd med å forsvinne, så trenger jeg stadig noe nytt. En arvtager til Lost er ikke noe jeg sier nei takk til hvertfall. Skal definitivt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå