Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10 uten TOPP 5!

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Okay, samme som den andre tråden, bare at vi ikke har lov å ha lag med spillere fra United, Liverpool, Chelsea, Arsenal eller Man City. Om dette blir topp 5 kan sikkert diskuteres til vi blir grønne, men enklest å kalle det det, derfor heter det det.

Desverre går det ikke å lage to lag, så om man skal være med i den vanlige ligaen også er vel det beste å ha to kontoer/lag. Med mindre man har såpass stor tro på dette laget man lager her at man kan hevde seg i den andre ligaen som har alle spillere tilgjengelig.

Navn på ligaen: Diskusjon.no - top 5

Kode til ligaen: 736080-155261

Det er ingen vits i å jukse og ta med spillere fra andre lag (altså topp 5) da dette vil bli synlig for alle når PL starter! Have fun!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen vits i å jukse og ta med spillere fra andre lag (altså topp 5) da dette vil bli synlig for alle når PL starter!

Hvis så skulle skje (ved uhell i starten) burde man vel få en sjanse til å rette det opp. Etter det kaster ErlendRU (admin av gruppa) de som ikke følger reglene ut!

Lenke til kommentar

Da er jeg med, GoingDownUnited.

Ble mye spillere fra tre lag her for å si det sånn, men jeg slet litt med å bli kvitt de 100 millionene jeg hadde til rådighet :)

Edit:

Femmer på at jeg har de styggeste draktene til dags dato!

post-29624-1249220099.jpg

Bare sånn for at spillerne mine skal finne hverandre i mørket :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Til de som ikke har fått det med seg så er det sponset 100 euro i premier.

1.plass: 50

2.plass: 30

3.plass: 20

Og hvem står for disse premiene?

det er meg via min jobb. men sist jeg skrev inn navnet på dette online stedet ble det slettet pga reklame (FIRKANTET).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...