Dragen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Da er tiden inne til å begynne å følge med på hva som kommer og ikke kommer tilbake neste år på amerikanske tv-skjermer. Jeg vil minne om at denne tråden gjelder for serier som starter/kommer tilbake etter mai 2010 . Tråden for sommer 09 og høst/vinter 2010, kan du her. Jeg vil også minne om at spoilere og bilder skal plasseres i spoiler-tag. Jeg vil også legge til at jeg kommer til å konsentrere meg om denne tråden, og serier som blir kansellert i '09, blir oppført her. Legend: "Fornyet" = Serier som kommer tilbake. "Kansellert" = Serier som ikke kommer tilbake på tv-skjermene. "Nye" = Nye, ferske serier. "Mulige/Rykter" = Serier som er bekreftet i preproduksjon, men som ikke har en bekfreftet dato i sesongene tråden følger, eller som jeg ikke kan finne offisielle bekreftelser på. Nye Are We There Yet (TBS) Better Together Boardwalk Empire Body of Proof (ABC) Cape, The (NBC) Chase (NBC) Copper (ABC) Detroit 187 (ABC) Event, The (NBC) Friends With Benefits (NBC) Gates, The (ABC) Happy Endings (ABC) Harry's Law (NBC) Huge (ABC F) La Femme Nikita (v2, CW) Lights Out (FX) Lone Star (FOX) Mr. Sunshine (ABC) My Generation (ABC) Next (NBC) No Ordinary Family Off The Map (ABC) Outlaw (NBC) Perfect Couples (NBC) Pretty Little Liars (ABC F) Ride-Along (FOX) Rubicon (AMC) Running Wilde (FOX) Terriers (FX) Undercovers (NBC) Whole Truth, The (ABC) Fornyet 30 Rock 90210 American Dad Big Bang Theory, The Bones Bored To Death Burn Notice Californication Castle Chuck Cleveland Show, The Closer, The Community Dark Blue Desperate Housewives Dexter Eastbound and Down Entourage Eureka Family Guy Flashpoint Fringe Futurama (14. juni) Gavin and Stacey Glee Gossip Girl Grey's Anatomy Greek Hawthorne House How I Met Your Mother Human Target Hung In Plain Sight In Treatment It's Always Sunny in Philadelphia Justified Mad Men Nurse Jackie NCIS NCIS: Los Angeles One Three Hill Law & Order: Criminal Intent (kan høre hjemme i vinter 10) Leage, The Leverage Lie To Me Life Unexptected My Boys Office, The Primeval Psych Rescue Me Sanctuary Saving Grace* Simpsons, The Sons of Anarchy Southland Smallville Stargate Universe Supernatural True Blood United States of Tara V Vampire Diaries Warehouse 13 Kansellert/Avsluttet 10 Things I Hate About You 24 Accidentally On Purpose Beautiful Life, The Better off Ted Cold Case Deep End, The Defying Gravity Dollhouse Eastwick Flashforward Ghost Whisperer Hank Heroes Jeff Dunham Show, The Law and Order Mercy Miami Medical Monk Numb3rs Old Christine Past Life Raising the Bar Reno 911 Robin Hood Romantically Challenged Rita Rocks Saving Grace Scrubs Sit Down, Shut Up Sons of Tucson Trauma Three Rivers Ugly Betty Endret 9. august 2010 av Dragen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) La Femme Nikita / Nikita Fortsetter historien til kult-klassikeren La Femme Nikita, som var basert på filmen med samme navn. Nikita har gått rogue, og ei ny jente blir trent for å erstatte henne. Endret 20. februar 2010 av Dragen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tidlig ute med ny tråd ja , Er godt tiltak at du holder disse trådene år etter år Dragen Fint og oversiktelig over hva som blir fornyet og hva som blir kansellert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Ok tråd ja. Rescue Me kommer tilbake i enten juni eller juli neste år, kanskje så tidlig som april eller mai. Siden da går serien i 18 uker fram til september-oktober. Serien fikk en seertall-boost i år, og produsentene vil lage mer. http://latimesblogs.latimes.com/showtracke...escue-me-r.html Law & Order: Criminal Intent er blitt fornyet ifølge Julianne Nicholson(en av av hovedskuespillerne), sesong 9 starter enten i april eller mai 2010 så den vipper veldig i denne tråden. Endret 2. august 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Veldig bra du gidder Dragen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Dere kan nå finne premieredatoer i andre innlegg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Leverage fornyet, så sesong 3 vil gå i denne tidsperioden. The Con is On as TNT Orders Third Season of Hit Series LEVERAGE Popular Series, Starring Oscar® Winner Timothy Hutton, Averages 4.1 Million Viewers and Ranks as Ad-Supported Cable’s #1 Wednesday Program among Adults 25-54, Viewers and Households Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dere kan nå finne premieredatoer i andre innlegg. Du mangler Supernatural: 10 september(torsdag 9/8 pm), Smallville: 25 september(fredag 8/7 pm) One Tree Hill: 14 september(mandag 8/7 pm) blant annet. Alle på The CW Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Da fikk sesongen sitt første offer. Defying Gravity. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan allerede nå informere om at FlashForward vil bli rammet av Lost/Heroes-sjuka. Angrer allerede på at jeg begynte å se den ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan allerede nå informere om at FlashForward vil bli rammet av Lost-sjuka(??). ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan allerede nå informere om at FlashForward vil bli rammet av Lost-sjuka(??). ? Produsentene klarer ikke å snøre sammen alle tråden som blir lagt ut og hele serien sporer av i absurditeter. Har ikke sett så mye Lost, men det skjedde med Heroes omtrent halveis i sesong 2. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan allerede nå informere om at FlashForward vil bli rammet av Lost-sjuka(??). ? Produsentene klarer ikke å snøre sammen alle tråden som blir lagt ut og hele serien sporer av i absurditeter. Har ikke sett så mye Lost, men det skjedde med Heroes omtrent halveis i sesong 2. Så hvordan kan du trekke den konklusjonen da? FYI så har det vært mye oppsamling av løse tråder siste halvannen sesong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Haha, kan ikke si alle tråder aldri blir nøsta opp når man ikke engang følger med. Da var innlegget ditt litt meningsløst. Som -iL- sier, så har en del blitt nøsta opp denne sesongen, selv de eldre spørsmålene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Det har blitt sendt, hva, en episode av Flashforward? Kanskje du skal se litt mer enn 42 min av en 546 min lang serie før du kommer med meningsløse kommentarer? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Er ikke min feil at jeg ser skriften på veggen før alle andre. Edit: Håper selvsagt at jeg tar feil! Endret 30. september 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan allerede nå informere om at FlashForward vil bli rammet av Lost-sjuka(??). ? Produsentene klarer ikke å snøre sammen alle tråden som blir lagt ut og hele serien sporer av i absurditeter. Har ikke sett så mye Lost, men det skjedde med Heroes omtrent halveis i sesong 2. Spørsmålet foran ? i mitt innlegg var slik som dette: Så du har ikke sett Lost, men klager over serien allikevel? Godt jobbet å svare bekreftende på det uten å vite spørsmålet! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Dexter fikk bekreftet to sesonger på rappen før jul i fjor. link Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Faen at Defying gravity tydeligvis har fått øksa. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 De gjenværende episodene blir sendt i Canada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå