Gå til innhold

Drifting av brusautomater

Anbefalte innlegg

Hei

Kom på tanken å kanskje investere i en brusautomat og forsøke å drifte denne. Men jeg lurer på hvordan det er med brusen da. Er det slik at man kan tegne en avtale med for eksempel Cola og så fyller de opp brusautomaten etter behov, eller må jeg bestille kasser og gjøre dette selv? Kan jeg også kjøpe på en vanlig butikk, og sette de inn i automaten for å selge de? Hvordan er det med tillatelser, er det bare tillatelse for å plassere den, eller må man sende ut nabovarsel (i en bygd) eller noe spesielt i og med at det er en brusautomat?

Sist men ikke minst, er det noen som har drevet med dette og kan fortelle om erfaringene?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, vet du hvor mye den tjener inn?

EDIT: Hvor får man kjøpt disse automatene? Jeg har funnet en del sider ved hjelp av Kvasir, men er det en samleside som lister opp alle tilbud osv?

Endret av Thomaes
Lenke til kommentar

Regnet ikke med å bli rik, men lurte på om det var en grei måte å tjene litt lommepenger. Såvidt jeg har skjønt koster det fra 10000 kr, så det vil ta en veldig god stund før den betaler for seg. Men hadde jo vært et artig lite prosjekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...