ole_marius Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) siden det kommer mange spørsmål opp igjen i den uoffisielle gitartråden om anbefalte sanger osv.. kan vi flytte denne typen diskusjoner hit Endret 17. august 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Yngviz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg finner ingen tabs eller noter til denne sangen. Kan noe hjelpe meg? Endret 8. august 2009 av Yngviz Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 En rekke innlegg som diskuterte emnetittelen er slettet. Slikt kan man ta pr. PM/melding til trådstarter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg finner ingen tabs eller noter til denne sangen. Kan noe hjelpe meg? Det hører ikke hjemm her. Her derimot.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Da har jeg kommet til punktet der jeg sliter med å finne noe tøft å spille, ønsker noe alla dette Living on a prayer Hit the road Jack Classical Gas Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå