Gå til innhold

Augustfest 2009 - L4r5 - Ting som kan starte krangler


Anbefalte innlegg

Bruker: L4r5 (tidligere Lars)

Utfordring: "Ting som kan starte krangler"

Fikk denne ideen da jeg leste en samling med vitser som på engelsk kalles "...and that's how the fight started."

Hvor jeg tar denne ideen er foreløpig uvisst. For moro skyld så legger jeg ved et knippe slike vitser i spoiler.

 

When I got home last night, my wife demanded that I take her someplace expensive....so, I took her to a gas station . . . . . . and that's how the fight started.

**************************************************

I tried to talk my wife into buying a case of Miller Lite for $14.95. Instead, she bought a jar of cold cream for $7.95. I told her the beer would make her look better than the cold cream at night . . . . . . and that's how the fight started.

**************************************************

After retiring, I went to the Social Security office to apply for Social Security. The woman behind the counter asked me for my driver's license to verify my age. I looked in my pockets and realized I had left my wallet at home. I told the woman that I was very sorry, but I would have to go home and come back later..

The woman said, 'Unbutton your shirt.'

So I opened my shirt, revealing my curly silver hair. She said, 'That silver hair on your chest is proof enough for me,' and she processed my Social Security application.

When I got home, I excitedly told my wife about my experience at the Social Security office. She said, 'You should have dropped your pants. You might have gotten disability, too . . ' . . . and that's how the fight started.

**************************************************

My wife and I were sitting at a table at my high-school reunion, and I kept staring at a drunken lady swigging her drink as she sat alone at a nearby table.

My wife asked, 'Do you know her?'

'Yes,' I sighed, 'She's my old girlfriend. I understand she took to drinking right after we split up those many years ago, and I hear she hasn't been sober since.'

'My God!' says my wife, 'Who would think a person could go on celebrating that long?' . . . and that's how the fight started.

**************************************************

I rear-ended a car this morning. There we were, alongside the road, and slowly the other driver got out of his car. You know how sometimes you just get soooo stressed and little things just seem funny?

Yeah, well I couldn't believe it-he was a DWARF!!!

He stormed over to my car, looked up at me, and shouted, 'I AM NOT HAPPY!!!'

So, I looked down at him and said, 'Well, then which one are you?' . . and that's how the fight started.

**************************************************

I took my wife to a restaurant. The waiter, for some reason, took my order first, 'I'll have the strip steak, medium rare, please.'

He said, 'Aren't you worried about the mad cow?'

'Nah, she can order for herself' . . . and that's how the fight started.

 

 

Deltakernivå: Pingle.

 

 

Utstyr: Olympus E-420 med 14-42mm Kit og 40-150mm. Har også tilgang på en mellomring jeg kanskje kommer til å bruke.

 

Til opplysning så blir det en noe treg start for min del siden jeg skal på festival i Tyskland nå til uka og ikke ønsker å ta med meg speilrefleksen ned. Derfor blir det ikke noe bilde fra meg før tidligst den 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette lukter fik og deng :D

 

God tur til øl og pølse land.

 

Tom

Uff, håper ikke det går så langt. Kanskje jeg bare skulle tatt bilde av meg selv?

 

 

Er det nå du skal ta bilder kjerringa hver dag?
Nei, selvsagt ikke. Min lille due gjør ikke slikt.

 

Dessuten er hun aktiv på forumet selv.

 

Lenke til kommentar
Glimrende tema, dette gleder jeg meg til!

Ja, dere er så oppfinnsomme...vil være med jeg også, for jeg synes jeg lærer så mye ved å bli pushed litt til å fotografere gjennom disse Utfordringene, men jeg står helt tom for ideer hva jeg bør øve på. (Holder fortsatt på å lære kamera.) Vet i hvert fall en ting jeg må øve mer på: Få bort bevegelsesuskarphet. Og i etterkant ikke ødelegge bildene med for mye oppskarping.

RandiA

Lenke til kommentar

Har blitt en del diskusjoner der fjernkontrollen har vert involvert ja. Heldigvis har jeg en såpass forståelesfull samboer at det ordner seg som oftest til slutt :-)

 

Du verden hvor skitten fjernkontroller faktisk kan bli. Ikke alltid synlig, men vil tro at den er en av de gjenstandene i huset (sammen med tastaturet) som inneholder mest skitt og bakterier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...