Oscar2107 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en ny pc nå uten et operativsystem forhåndsinstalert på pcen. Det jeg lurer på er om det er noe problem å kjøpe windows vista og deretter oppgradere til windows seven 22. oktober. Jeg vet det står over alt at det ikke er noe problem, men da jeg leste nærmere på windows sine hjemmesider virket det som at dette tilbudet bare gjelder om man kjøper en pc som har windows vista forhåndsinstalert på systemet. Er dette riktig? Eller kan hvem som helst som nylig har kjøpt en versjon av vista oppgradere til seven uavhengig om man har kjøpt en spesiell type vista (betalt ekstra for oppgraderingsmuligheter e.l. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 [..] virket det som at dette tilbudet bare gjelder om man kjøper en pc som har windows vista forhåndsinstalert på systemet. Er dette riktig? Nei. Gåt fint å kjøpe upgrade-ver. seperat. Har akuratt gjørt det sjøl, ser slik ut og inneholder bestillingskupong/key; Husk at man får tilsendt Windows 7 DVD etter hva slags versjon Vista du har kjøpt, dvs. samme språkversjon, og 32-bit eller 64-bit Lenke til kommentar
Oscar2107 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 ok. er dette den jeg skal kjøpe da? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330321 Jeg vil ha den vistaen som oppgraderer til windows 7 home premium 64-bit ver. Beklager at jeg spør så mye dumt. Men jeg har virkelig ikke lyst til å drite meg ut med å først kjøpe windows vista til 1000 spenn og så ikke få oppgradert til windows 7 senere slik at jeg må svi av 1000 kroner til. Takk for all hjelp. ps lenke til prouktet i en internet butikk ville hjulpet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Disse er norsk Vista 64-bit med rett til Windows 7 DVD 64-bit; (SKU#/varenr. 66I-03613) >Prisguiden 64-bit Og hvis noen andre lurer, 32-bit (SKU#/varenr. 66I-03612) Prisguiden 32-bit Tok 64-bit jeg også. Nå eller aldri er det vel på tide å komme seg over på det kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå