Magnolian Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har seg slik at jeg har klart å rote vekk en gjenstand som betyr mye for meg. Jeg husker ikke nøyaktig hvor jeg la den, men mistenker jeg stappa den inni sengemadrassen for 1 år eller mer siden. Her om dagen drev jeg å løftet på senga å da hørte jeg en ting som ramlet fra ene siden til den andre , inni ! Jaja tenkte jeg, kansje den er inni ? Jeg forteller å viser bare gjenstanden om jeg finner den . vist ikke er jeg redd det for alltid vil bli en uløst gåte. Ligger den ikke inni senga er den stjålet. Så , skal jeg rive opp hele forbanna senga for å finne denne "mystiske" gjenstanden? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ved å poste et slikt spørsmål på forumet så er det tydelig at du ønsker å rive opp madrassen. Svaret sier seg nemlig selv når du gjør dette, da ingen av personene som svarer har noe forhold til madrassen din eller verdien av denne. De driter nemlig i om du ødelegger madrassen din bare de får vite hva du "lokker med". So go ahead, tear it up. Det er akkurat det svaret du kommer til å få, og jeg antar også at det var det du ønsket siden du postet et slikt spørsmål. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Ja , selvfølgelig. Poster i OT kategorien også . vil rive opp madrassen , men ikke vist jeg ikke har nok støtte Edit; Spretta opp ene siden nå , still nothing. men ser at skummet inni og fjæringene ligger i flere lag. Endret 23. juli 2009 av Magnolian Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skån den stakkarslige madrassen, ingen gjenstand kan være verdt så mye som din kjære følgesvenn som alltid har vært hos deg hver bidige natt. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 True true . alle kvinnfolkene som har ligget der. alle gangene jeg har sovet godt osv. men den gjenstanden betyr noen hakk mer . mye minner Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er først når du forteller hva gjenstanden er jeg kan hjelpe deg å vurdere om det er verdt å ofre madrassen for den. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Hint : Lages ikke lenger . Verdien har økt de siste årene Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Synes du skal gjøre det jeg.. seng/madrass kan man alltids kjøpe, men du kan ikke kjøpe tilbake den gjenstanden som betyr så mye for deg Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Noe med prosenter i? EDIT:Do it:) Endret 23. juli 2009 av -Perry- Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du får vente til den seksuelle frustrasjonen tar overhånd. Da får du nok tak i din gjenstand uansett om madrassen overlever eller ikke. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 1: snitt opp madrassen på undersiden. 2: fikk ut hva som er inni madrassen. 3: sy igjen madrassen Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du seier jo at du vil rive opp madrassen: "Gjenstanden betyr meir enn madrassen" Viss madrassen er gamal er det sikkert påtide å bytte også DO IT! =) Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Da har jeg spretta opp ca en halv meter på kortsidene å langsidene. all fjæringen gjør det relativt vanskelig å kjenner der jeg vil kjenne. Mistenker gjenstanden har kilt seg fast mellom skummgummi å fjæringene en plass. men kjenner håpet forsvinner jo mer jeg leter Senga er fra 2002. relativt slitt å sliten ja fått et ganske heftig søkk midt på så er egentlig ikke noe å ta vare på. Prøver å sprette opp slik at jeg forsatt kan ligge på den 1 måned eller 2 til. Flere hint : bedriften solgte også effekter i andre kategorier en det gjenstanden min er Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) ene hullet : bilde fra innsiden : hehe Kommer til å partere senga totalt før jeg kjøper ny. må vel bestille varebil for frakte den på dynga. klarer hvertfall ikke leve med at gjenstanden evt KUNNE ha vært inni , også finner noen andre det på dynga. Edit: Vil fortsette å lete framover. hver lille krik og krok! Endret 23. juli 2009 av Magnolian Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvordan kom denne gjenstanden inni madrassen til å begynne med? Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Et sekunds angst for at den skulle forsvinne, hang endel med røvere en stund tilbake. husker jeg puttet den inni. men hva som evt skjedde i ettertid husker jeg ikke. så er det siste minnet jeg har i hodet jeg går etter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis du puttet den inni så kan du vel sikkert få den ut på samme måte som du fikk den inn? Uten at jeg er noen ekspert på konstruksjon av madrasser. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Om den er brannsikker, BRENN opp madrassen! Film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg