bebes Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kan den skjule seg der oppe i et hybrid kammer ??? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vennligst definer "hybrid kammer". Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Vennligst definer "hybrid kammer". Jo et hybrid kammer skjuler den radioaktive signaturen og oppbevarer strids hode til et senre angrep Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Ville jo tro at dette er bare et digert media blest Jeg tror det skjedde, men må likevel komme med innsygende inntrykk [[u]s] [quote]I know it!! I have always questioned just that, why not? With the ever increasing technolo[center][left]gy over the years,why have we not gone back? It seems to me it would make the perfect space station as opposed to the one we have now.We talk about going to Mars, and yet again, it begs the question, one would think we would have been utilizing the moon for a training ground first. There will be those that answer here with all the same explanations, but the bottom line is, it defies common sense that we have not been back. If N.A.S.A was sincere in their quest for a manned mission to Mars, we would have been training on the moon all this time. ~ It really makes me wonder, were those missions real, our not having been back, kind of hi[/left][/center]ghlights the fact that maybe it was,..was all bogus.~ Ken E: Look at the responses, we have all heard these story's before, the ones about financing, or we have already have beaten the Russians so what's that point,... It's as if we all repeat verbatim what 'they' tell us. This question is legitimate.And whenever someone broaches the subject, we as a nation have been brainwashed to attack those that ask.I think it is a fair question, in that, the moon is, what,..what a four day trip back then? It should be easier today, as the technology is far superiour now. Anyway, we have the government telling us about plans to go to Mars which requires a minimum of a years travel time, and staying for at least that amount of time as the window of opportunity to come back would require staying for that period. One would think they would master staying on the moon first, before ever,...ever contemplating such a big endeavor as the Mars mission. Baby steps first, right? I am not talking about launching from the moon ~ though, I bet that would be far more viable as opposed to lauching from Earth~ what I am saying is that in terms of training for living in space, one would naturaly conquer that of which is closet to home first. We have spent billions buidling the space station, a station that is disposable, and requires constant upkeep and maintance, why,...why when we have the moon, a solid object just sitting there. A solid object in space, that we have supposedly conquered four decades ago, and yet, for some reason, it is more viable to stick with this artificial structure as opposed to the Moon, I am sorry, there is something wrong with that picture.It makes no sense. And laslty, they tell us that we have telescopes that can see to the ends of the universe ~ the Huble ~, and satelites that can read the letters on a license plate, and yet one would think that just from a public relations stand point, nasa would have at least once over the last forty years have shown us a detailed picture of the landing sites with todays technology, why have they not done so? Just for the novelty of it, why not? And, by its own admission NASA agreed the temperature on the moon to be 200 degrees below zero—no human body could withstand that temperature even with 1969 technology, explain that one to me!![/quote] [/s][/u]54yt dfgdf Endret 21. juli 2009 av Repvik Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg tror jeg snakker for endel når jeg sier: Huh? Hva er det du vil frem til? Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 [...]Kan den skjule seg der oppe i et hybrid kammer ??? At 'noen' har en hemmelig base med raketter med atomstridshoder gjemt på månen? Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Her er et skjema som kan gi deg et lite innblikk-> Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg tror jeg snakker for endel når jeg sier: Huh? Hva er det du vil frem til? hva jeg vil frem til vet du hva som foregår i Russland eller ? de ruster opp > Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Her er et skjema som kan gi deg et lite innblikk[...] Jaha? Innblikk i hva? Prøv å formuler en skikkelig problemstilling, det her minner mistenkelig om usammenhengende fyllerøl... Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 finurlig at de bruker det som lagringsplass for stridshoder, men en vet jo aldrig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det ville vel være mer nyttig å ha dem i sattelitter da? mindre oppdagelsestid... Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 <jepp dette er godt mulig vi må stålsette oss for en ny konflikt> noen forslag til forsvar systemer? vi er en ny dannet gruppe som ønsker å demontere stridshoder med aktiv kjerne Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Det ville vel være mer nyttig å ha dem i sattelitter da? mindre oppdagelsestid... det kan stemme men de vil lett bli oppdaget av eventuvelle spion sattelitter derfor tar prossesen lengere tid men med bruk av nyeste stealth teknologi kan de hjemme stridshoder på månen Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hva med radarbasert plasmahertz teknologi i hjemsel oppdateringsstatus kontinuerlig, men den er jo fortsatt på forskningsstadiet da.. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hva med radarbasert plasmahertz teknologi [...] Ikke glem skalar-teknologien, nå som vi behersker den blå krystall-energien skulle den være brukbar. (Den var jo litt ustabil før, med bare den røde krystall-energien, rett og slett gift for auraen) Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jo, laserteknologien som jeg så på discovery som er varmesøkende plassert på satelitter i atmosfæren vil fungere Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) atom bombe dette er jo bare små sakene i forhold til de nye plasma baserte stridshodene som repvik referer til Endret 21. juli 2009 av bebes Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 [...]atom bombe[...] Fint det, kanskje du snart skal øse av din uendelige visdom, og vise sammenhengen mellom atombombe, ICBM og månelandinger? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva har raketten i bilde i først post med månelandingen å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg