Trondster Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Skal noen dager til Paris - noen som har tips til gode fotobutikker i Paris? Gjerne med god bruktavdeling.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Lurer på det samme. Drar nedover på torsdag, så noen tips hadde vært konge. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Det ligger en del gode tips i kommentarene til denne tråden: http://photo.net/france/paris God tur! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Vel - har akkurat kommet tilbake fra Paris, og fant mange. Spaser gaten Boulevard Beaumarchais mellom Bastille og République. Der er det mange mange mange fotobutikker - mange bruktbutikker med gammelt utstyr - mellomformat, gamle fatninger etc etc. Det er også en stor (så det ut som) Nikon-butikk, men Canonér som jeg er gikk jeg forbi.. Den fineste butikken er Le Cirque - fin butikk med mye snadder til samtlige merker. Har både foto og video. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hmm.. Da blir det en tur dit på mandag Takk for gode tips. Kanskje et idiotisk spørsmål, men er på utkikk etter et litt billig 5D mk1. Du så ikke noe til det, eventuelt en butikk med en bruktavdeling med noe nyere utstyr? Endret 1. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Nope - dessverre - syntes der det var bedre utvalg i Køben. Men - sjekk nedover hele gata - mange mange butikker der. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Vært innom noen nå, men det ble ikke kjøpt noe. Prisnivået her er på samme nivå som i Norge, så da tenker jeg det blir bedre å handle hjemme mtp garantier osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå