Teovina Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er sikkert mange som har spurt om dette før, men jeg fant ikke det svaret jeg ville ha når jeg søkte her, så derfor prøver jeg å spørre. Jeg vil forandre filformatet på alle mp4 videoene som min Nokia N95 mobil lagrer videoene i, slik at jeg kan redigere dem i Windows Movie Maker. Jeg har lett på Google, men skjønner ikke så mye. Jeg finner mange konverteringsprogram, men siden jeg har dårlig virusprogram på dataen min er jeg redd for å laste ned ting jeg ikke vet hva er, i tilfelle virus. Så, kan noen der ute hjelpe meg med å finne et GRATIS (eller rimelig) og TRYGT nedlastingsprogram som kan konvertere MP4 filene til et format som Windows Movie Maker støtter? Hvis dette ikke går, kan noen anbefale meg et program som kan redigere videoer av alle formater, som også er gratis? På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Om du har ATI skjermkort; Avivo Video Converter Om du har nVidia skjermkort; Badaboom DinSide har også noen artikkler som omhandler videokonvertering, blandt annet: http://www.dinside.no/813229/encodehd-grat...deokonvertering http://www.dinside.no/791616/videokonvertering-for-alle Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Tusen takk for godt svar, jeg skal sjekke de to DinSide linkene Endret 18. juli 2009 av Teovina Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Flott, jeg fikk lastet ned Format Factory 2.0 og det ser ut til å virke fantastisk! Tusen takk! Jeg fikk konvertert mp4 til avi til avspilling, men så fikk jeg et nytt problem. Når jeg lastet filen inn i Windows Movie Maker, var det ikke bilde, bare lydfil. Selv om det går an å se videoen skikkelig i Windows Media Player. Er ikke det litt rart? Noen tips? Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Alt i orden nå Det var mulig å gjøre filene om til WMV format også, og da var alle problemene løst! Endelig kan jeg redigere videoene mine fra mobilen min Takk for hjelpen, den gjorde susen! Denne tråden kan godt stenges nå. Lenke til kommentar
dancheng Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Windows Movie Maker støtter wmv, avi, mp4 Hvis du trenger en video converter kan du prøve Video to WMM omformer. Den kan konvertere video til hvilket som helst format. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 "Windows Movie Maker støtter avi" er som å si at alle biler er like, bare de har 4 hjul. Avi er ikke et format, kun en container. MovieMaker kan gjerne spille av en avi-fil, mens den har problemer med en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå