Merida Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei Er det noen som har en link til hvor jeg får kjøpt en slik vater til å sette i blitsskoen på mitt Canon EOS 40D? Tenkte jeg skulle prøve meg på noen panorama Lenke til kommentar
MSc Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 e-bay :Her er det ett. Kjenner ikke noe til denne butikken så jeg skal ikke komme med noen + eller - anbefalinger. Lenke til kommentar
Sungodt Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Her er en nesten lik til 1/4 av prisen. Edit: 3.38 $ inkl. frakt. Endret 16. juli 2009 av GAL83 Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Eller prøv kaffebrus.com, kjøpt meg en slik derifra og kom på noen dager. http://www.kaffebrus.com/libell-vattenpass-559.html Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 B&H har slike: Vater herregud, 37 $ for et sånt lite vater? Tror jeg kjøpte min på eBay for 5-6 $ inkl frakt... Den ser helt lik ut som Bogen sin versjon. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 D700/D3/D3x har slik inkludert i kamerahuset (kommer opp i søker eller display om ønskelig). Men for å spare penger er nok det neppe veien å gå, kamerahusene koster litt mer enn en i løs vekt. Forøvrig en utrolig nyttig feature på kamerahus. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 B&H har slike: Vater herregud, 37 $ for et sånt lite vater? Tror jeg kjøpte min på eBay for 5-6 $ inkl frakt... Den ser helt lik ut som Bogen sin versjon. Det var en fæl pris ja. Så ikke på prisen før jeg la ut linken Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Eller 16.95 på biltema,selv om den ikke er til og sette på blitsskoen kan den monteres/limes på foreksempel stativhodet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Her var det mange ville priser. GAL83 temmet prisen ganske bra, men jeg skal klare å gi deg en enda bedre pris: Dealextreme selger denne for 2,86 $ inkludert frakt til Norge. (= 18,3 kroner) Jeg kjøpte en sånn selv i fjor og kan gå god for kvaliteten. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg kjøpte selv et slikt vater på eBay for et par år siden. Det så fint og flott ut og kvaliteten kjentes bra. Aberet var bare at når jeg sjekket med et laservater så var ikke dette vateret i vater når det påstod at det var det. Det kan godt være at prisen her ikke har noe med kvaliteten å gjøre og videre at jeg bare var veldig uheldig - men av og til så er det jo slik at betaler man "ingenting" så får man nettopp det, dvs "ingenting". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Mitt 2,86 $-vater er i hvert fall såpass rett at horisont-bilder tatt på stativ blir rette nok. Dvs. dårlig håndverk fra min side gjør at bildene like ofte heller 0,5° mot høyre som 0,5° mot venstre. Lenke til kommentar
Merida Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Hei og takker for alle tipsene, men er det ingen nettsteder i Norge som har slike vatere? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fotovideo har til et par hundre kroner. Alle som fører HAMA sine produkter bør ha en slik i sitt sortiment. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tro meg, du trenger ingen norsk brukermanual for å bruke den. Dealextreme er et stort og trygt nettsted å handle fra og frakten er som sagt gratis. Lenke til kommentar
Merida Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Hehe, nei noen bruksanvisning er vel strengt tatt unødvendig. Vist man bestiller fra Dealextreme så må man kansje opprette paypal da eller...? eller kan man betale med visa? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hehe, nei noen bruksanvisning er vel strengt tatt unødvendig. Vist man bestiller fra Dealextreme så må man kansje opprette paypal da eller...? eller kan man betale med visa? Trenger man bruksanvisning for å kunne bruke et vater,er det andre ting man burde bruke pengene på først Grunnen for at PayPal er blitt så populær og at flere og flere butikker bruker det er at det er så mye svindel med Visa kort,enkelte butikker som bruker Visa har en såpass innfløkt registreringsmetode for å sikre seg at mange ikke gidder og handle fra dem. Ikke det at Paypal er 100 % sikkert,men som forbruker og selger er begge partnene ganske sikker på at handelen blir gjennomført til begge sin tilfredsstillelse. Når du ført har åpnet en konto går handelen veldig smertefritt,ved og bruke et kredittkort i stede for Visa er du dobbel sikret. Faren ved og åpne en konto er at det er veldig lett og trykke på "pay order now" knappen Her kan du lese om det folk flest lurer på. Endret 18. juli 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dealextreme krever paypal. Jeg hadde litt plunder med å opprette min paypal-konto, men når det var gjort er det en enkel og sikker betalingsmtode. Det med bruksanvisning var bare en litt flåsete måte å si at det er bortkastede penger å betale over 5 ganger mer bare for å få den fra en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bestilte en fra Dealextreme - gleder meg.. Har nemlig svart belte i skjeve horisonter - har litt behov for en sånn en... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har nemlig svart belte i skjeve horisonter - har litt behov for en sånn en... Da hjelper det nok ikke med Pentax K-7 heller. (Sensoren roteres inntil +/- 1° for å få nøyaktig rett horisont. Det er en del av stabiliseringssystemet. Genialt!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå