Gå til innhold

Hvem har Norges beste midtbane?


Dotten

Anbefalte innlegg

Diskusjonen tok til i en annen tråd, men er jo like godt å ta det i egen tråd.

 

Hvem mener du kan skilte med beste midtbane i årets sesong? Hvorfor det?

 

Og så tar vi diskusjonen uten beskyldninger om fanboys og andre uredelige måter å undergrave sin meningsmotstander :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener iallefall RBK har den klart beste midtbanen.

 

 

Annan er den defensive tryggheten, kanskje den beste defensive midtbane spilleren i ligaen for tiden. Så har han Tettey på siden som løper og løper, er farlig fremover, viser i år at han vet hvor målet står, og han er også god defensivt.

 

Sapara og Ciljan tilfører midtbanen den kreative kraften som de fleste lag i Norge mangler, så bredden her er veldig god. På kantene er det derimot ikke fult så høyt nivå over, men Olsen er blandt de beste, kanskje den beste venstrevingen i ligaen når han er i form. Og på høyre siden er det relativt tynt. Selv syns jeg Konan er vår beste der, men Ciljan kan også spille der, dog ikke så veldig bra på kanten.

Lenke til kommentar
Ja Molde og Glimt kampen var sterkt, men blir vel smått rart å dra fram en adeccoklubb i denna tråden :roll:

 

Det er da lov å dra frem en adeccoklubb om man mener den har den beste midtbanen?

Jeg kan jo dra frem noe fra 5 div. og hevde at det er det beste i Norge. ( ikke at jeg kommer til å gjøre det)

Lenke til kommentar
Ja Molde og Glimt kampen var sterkt, men blir vel smått rart å dra fram en adeccoklubb i denna tråden :roll:

Å? Jeg hevder faktisk også at Alta har en av landets beste keepere! Han er tabbefri!

Hadde Alta hatt både norges beste midtbane og keeper burde de jo nesten ha vunnet mot Molde.

Jeg sier de har en av de beste midtbanene og keeperne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...