Thunderhead Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 For ett og et halvt år siden etterlyste jeg et eget underforum for skjermer og annet relevant datautstyr her på akam, hvor responsen fra brukerne var udelt positiv. Etterlyser dette igjen, for mer informasjon, se den gamle tråden nedenfor. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=896743&hl= Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 [sarkasme] Pga finanskrisen opprettes ikke flere underforum for tiden. [/sarkasme] Forslaget støttes! Skjønner ikke helt at dette er en avgjørelse som krever så mye byråkrati. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jammen, vi må spare på bits'ene - det er et underskudd av 0 for tiden. Jeg er enig i at et underforum hadde gjort seg. Tom Lenke til kommentar
brk Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Enig, Skjerm (spesielt) og skriver er en kategori som absolutt tilhører under fotografi. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Eit forum for fotoskrivarar og utskrift har me allereie. Elles trur eg eit forum for fotorelatert datautstyr kunne vore ein god ide. K-ryeng er jo administrator for fotoforumet no, so han kan ordne det, men han har ikkje vore pålogga dei siste vekene – er kanskje på ferie? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Støtter det forslaget jeg og, hadde vært kjekt Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Helt enig. Evt kan det gå inn i fotoskriver/utskrift-forumet, siden alt dette rundt riktige farger/utskrifter henger nøye sammen? Hadde vært fint om det gikk an å diskutere høypresisjonsmus, tegnebrett etc også. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Takker for støtten, hadde bare de høye herrer tatt seg tid til å overveie forslaget snart... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 For ett og et halvt år siden etterlyste jeg et eget underforum for skjermer og annet relevant datautstyr her på akam, hvor responsen fra brukerne var udelt positiv.Jeg driver med en total gjennomgang av forumet nå, og jeg ønsker å få dette på plass... Det er mulig det da vil bli en samlekategori for fotorelatert datautstyr, siden skjermdiskusjoner tross alt er en nokså begrenset aktivitet :-) Tegnebrett, høypresisjonsmus, kalibreringsutstyr etc. er ting som kan gå inn i denne kategorien. Skrivere vil beholde egen kategori, men jeg vurderer å sette scannere inn i en slik samlekategori. Må se litt på trafikktall også... @arnold_layne: avgjørelsen krever ikke så mye byråkrati, men den rette vedkommende (undertegnede) må ha tid til å tenke ut hvordan han vil ha det... Det vil bli gjort en ganske omfattende justering av forumet, og da vil jeg vite hvordan det skal bli når alt er klart før jeg gjør småforandringer. Dessuten skal det diskuteres litt, i hvert fall innad i admin/moderatorteamet, det kan være ting jeg ikke har 100% kontroll over, og det kan være ting jeg ikke har husket på. Frem til forandringene blir gjennomført, vil det naturligvis være åpent for å diskutere alt dette i underforumet "Annet om foto og video"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå