Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei! Mottok BF2 Complete Collection (classics utførelse på coveret). Satt i disken i. Men den leser ikke. Den loader (ikon på musepekeren blir en cd) Og om jeg høyreklikker på dvd stasjonen fryser hele driten. Hører også at dvd rommet arbeider, men den blir som sagt ikke lest. Har prøvd begge brennerene nå, men neida. Noen som vet hva som er galt? Har den her. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Virker som det er noe galt med dvd stasjonen, ikke dvden. Hvis det er dvden du tror er synderen, må du se etter riper eller tydlige hakk i dvden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det har jeg gjort, ikke noe riper der. Men kan da ikke være spilleren, andre disker blir lest uten problemer. Lenke til kommentar
657 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Visst du ser på kommentarane på Komplett, ser du at ein del andre også har hatt problem. Men etter som eg forstår, så treng ein CD og DVD lesar for å bruka spelet. Verka som du berre har DVD lesar. Godt mulig eg tar feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hmm, men det må da være noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Virker som om det rett og slett er dvd leseren som har tatt kvelden altså. Du kan eventuelt prøve å gå på produsenten sin hjemmeside og laste ned side firmware oppdatering for å se om det hjelper. Jeg har mine tvil da jeg har vært borti dette før, sendte dog en mail til komplett og forklarte problemet, fikk ny dvd brenner uten noe mer stress. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er cd/dvd rom gammel (som i 4-5 år) så kan det være både slitasje og at det er noen funksjoner som SecuROM som hindrer cd-en i å bli lest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Brennerene er da ikke mer enn 4-5 måneder. Og som sagt funker jo alle andre cd/dvder. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå