Spragleknas Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har nå nærmest bestemt meg for å gå for denne maskinen, men klarer ikke å finne ut om den har n-draft eller ei. Det varierer hva som står på nettsidene; - Komplett m.fl oppgir ikke informasjon vedr. dette - andre oppgir kun 802.11 G - Elprice og DinSide's test oppgir 802.11n Enda mer: - Har mail fra Komplett som påstår det IKKE er n-draft - Har mail fra Elprice som påstår at det ER n-draft Maskinen det gjelder: Acer Aspire 7735ZG Produkt nr.: LXPC30X060 <- Ergo SKAL det vel være samma maskinen? Fint om noen som har denne, eller "first hand" erfaringer med denne kan si sitt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Jaja... Elprice: "Hei. LXPC30x060 har N Draft.(...)" "Jeg ringte en av butikkene våre og fikk de til og lese opp fra Esken til pcen , der står det N draft." Komplett: "Har da sjekket dette med innkjøper og han bekrefter at denne kommer uten 802.11n støtte" PS: Svaret fra Komplett fikk jeg 02.30 (!!!). Sendte den ca. 18.30 .... Lurer på når han kontaktet innkjøper? Nachspiel? Har og prøvd å ringe Acer support, men det hjalp nada.... (kø, kø, kø... "(...)Samtalen vil bli brutt" Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har nettopp bestilt samme PC, men den fra MPX.no Der st[r det at den IKKE har n/draft, men slik som jeg har skj;nt d, s[ haar den d >& Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Da venter jeg på tilbakemelding PS: Komplett er tomme for denne. MPX er eid av Komplett (IIRC). Spørs når den sendes.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Har nettopp bestilt samme PC, men den fra MPX.no Der st[r det at den IKKE har n/draft, men slik som jeg har skj;nt d, s[ haar den d >& Hei! Har du mottatt PC'en? (Det jeg lurer på er om de egentlig har den på lager... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå